Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Oppå ved håndleddet er det en kul inni huden. Den kjennes ganske godt. Hva kan det være!? Anonymkode: 539d7...1d4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Et ganglion, regner jeg med. De kan noen ganger være ømme når de bryter ut. Google det. Anonymkode: 1e066...34a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et ganglion, regner jeg med. De kan noen ganger være ømme når de bryter ut. Google det. Anonymkode: 1e066...34a Det er ikke ømt i det hele tatt Anonymkode: 539d7...1d4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke ømt i det hele tatt Anonymkode: 539d7...1d4 Jeg trodde det var det du mente når du skrev at den kjennes godt. Men ganglier trenger ikke være ømme i det hele tatt, det er bare noen ganger de kan være ømme idet de bryter ut. Google det, jeg vil anta at det er et ganglion du har fått. Google ganglion eller leddganglion så finner du nok bilder av det. Det er forresten helt ufarlig og man gjør ikke noe med dem uten at de ev. blir så store at de gir problemer for vev og ledd omkring. Anonymkode: 1e066...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå