Gå til innhold

Hvor stort er en 40-årsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sært å ikke gjøre noe ut av den? Fødselsdagen er ikke offentlig på noen sosiale medier, så få vet om den. Bør den markeres? Eller bør den forbigås i stillhet?

Anonymkode: f3fac...008

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel helt an på den som har fødselsdag det. 

Skrevet

Alt er lov. Syns ikkje det er sært å la vere å feire. Syns heller ikkje det er sært å ha kjempestor fest. 

Skrevet

Det er min egen bursdag det er snakk om. Sambo (som ikke er spesielt glad i bursdager selv) mener jeg må ha ei feiring. Jeg er ikke helt overbevist. Jeg er glad i en fest i ny og ne, men orker bare ikke å stelle i stand selv. Om jeg inviterer, vil alt bli mitt ansvar. Det kjenner jeg at jeg ikke gidder. Ikke har vi tid til å reise bort heller, da hadde vi nok gjort det. 

Så kjenner jeg jo bittelitt på det... er det litt stusselig?

Skrevet

Enig med de to andre som har svart. Det er helt opp til den som fyller år. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er min egen bursdag det er snakk om. Sambo (som ikke er spesielt glad i bursdager selv) mener jeg må ha ei feiring. Jeg er ikke helt overbevist. Jeg er glad i en fest i ny og ne, men orker bare ikke å stelle i stand selv. Om jeg inviterer, vil alt bli mitt ansvar. Det kjenner jeg at jeg ikke gidder. Ikke har vi tid til å reise bort heller, da hadde vi nok gjort det. 

Så kjenner jeg jo bittelitt på det... er det litt stusselig?

Det er bare stusslig hvis du selv synes det er stusslig. Gjør dette på nøyaktig den måten du selv ønsker. Hvis din samboer maser og presser på, kan du jo ganske enkelt si til ham at ettersom det er din bursdag, vil du gjerne delta på en fest hvis han organiserer alt og du kun trenger å møte opp. For eksempel. 

Skrevet
Akkurat nå, Superdolly skrev:

Det er bare stusslig hvis du selv synes det er stusslig. Gjør dette på nøyaktig den måten du selv ønsker. Hvis din samboer maser og presser på, kan du jo ganske enkelt si til ham at ettersom det er din bursdag, vil du gjerne delta på en fest hvis han organiserer alt og du kun trenger å møte opp. For eksempel. 

Egentlig skulle vi ha reist bort, men så må vi dra til hans hjemsted i en familiefest. Grunnet eksamen, var det kun den ene helga vi to kunne reise før sommeren. Det ER jo mulig å reise til høsten, men blir jo ikke helt det samme🤪. Ståa er den at vi er hjemme på bursdagen, reiser til svigers dagen etter. Vi måtte avlyse barnevakt og hele pakka pga familefesten.

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fødselsdagen er ikke offentlig på noen sosiale medier, så få vet om den.

Runde tall står som oftest i lokalaviser. Det gjorde det når jeg var 40.

Anonymkode: 27a39...957

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Runde tall står som oftest i lokalaviser. Det gjorde det når jeg var 40.

Anonymkode: 27a39...957

Det kan jeg aldri tenke meg St det gjør i mitt tilfelle😂!

Ikke tale om at sambo eller noen av ungene kommer på det. Ikke holder vi noen avis heller, så ser ikke for meg at det kommer noe sted😉. Så lenge jeg ikke sier noe på jobb, så forblir det hemmelig. Er en anonym person sånn sett.

Skrevet

Jeg vet ikke om du synes det er stusselig,det må nesten bare du kjenne på selv. Da jeg fylte 40 år feiret jeg den som alle de andre fødselsdagen mine,men familie invitert på kaker og kaffe. Da bare familien som bor her vi bor. Mannen mente jeg burde ha fest,for det var jo tross alt en rund dag. Han elsker fest. Da måtte jeg si til han at jeg ønsker ikke fest,det er ikke mitt ønske for bursdagsfeiring,og jeg forventet at han ikke ordnet noen fest uten min "tillatelse". Men når han har rund dag vil han ha fest,og da er jeg gjerne med å ordner til ute problem. Så vi er forskjellige,og den som har bursdag bestemmer!

Anonymkode: 375e1...2e3

Skrevet

Vi feiret 30 årslaget vårt med bare foreldre og søsken på begge sider. Bestilte pizza og spiste kake. På en onsdag. 🤣 

Kommer an på hvem du spør. 

Anonymkode: d9575...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...