Gå til innhold

Ribbevegg på stua? Dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at de er fine både til lek og til pynt spør du meg😅😅 

men synes dere d blir helt feil å ha på stua ? 

Anonymkode: 46aa4...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke hatt ribbevegg på stua. Aldri sett noe eksempel på ei stue med ribbevegg hvor jeg har tenkt at det var fint? Hvordan tenker du at du ville «pyntet» med en ribbevegg? Har du noen elsempler?

Vi har ribbevegg på treningsrommet. Barna ønsker seg en på lekerommet også. Det har vi kjøpt inn og skal henge opp, i samme område som ringer hengende fra taket, og treningsmatter. I min verden er det mer passende. Men jeg er spent på hvordan du ser det for deg😉

Anonymkode: 009e8...d29

Skrevet

Ja, jeg synes det blir feil å ha på stua. Men jeg sender ungene i kjellerstua om de skal herje og leke "apekatter", så vi har både ribbevegg, ringer i taket, madrass på gulvet osv der nede ;)

Anonymkode: 9466d...814

Skrevet

Nå er det jo ikke alle som har både treningsrom og lekerom i huset - eller en kjellerstue.

Tenk gjennom hvordan den ev. blir brukt før du bestemmer deg, Hi. Jeg har ikke plass noensteder, bor lite, men hadde jeg hatt plass ville jeg selv faktisk brukt en ribbevegg. Suveren til å henge i for å strekke ryggen, fin til å bruke i div. styrkeøvelser og ulike tøyeøvelser.

Anonymkode: de4c9...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...