Gå til innhold

Hodne må betale saksomkostningene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit. Dette er ting man ikke tar til retten rett og slett

Anonymkode: 8134f...cf3

Skrevet

I utgangspunktet er det Hodne som har oppført seg som en med dårlige holdninger. Å nekte hun med hijab i frisørsalongen var ikke bra, så hun får nå tåle at andre oppfører seg dårlig mot henne i denne konteksten. 

Det finnes altfor mange som tror de kan si og gjøre de mest ufine ting uten at noen tar de for det.

Anonymkode: c2eb3...ae6

Skrevet

Jeg er litt delt i den saken der. Synes ikke det er greit å stenge noen ute p.g.a. et klesplagg, men dette var en type fremprovosert handling fra hun med hijab også. I dag bruker hun ikke hijab lenger og legger ut utfordrende bilder på Instagram så den religionen stakk ikke så dypt der. Om jeg blir kastet ut av banken når jeg går inn med finlandshette så kan jeg ikke anmelde de for å trakassere meg. 

Synes heller ikke det er greit av Torkelsen å henge ut noen som nazist, for da er nok mange i Norge som er nazister. Skulle hun ha handlet annerledes første gang: Helt klart.

Jeg er selv mot niqab, burka,og hijab hvor det brukes ett tonn med sminke(hva er meningen med hijab da) også er jeg mot hijab på jenter under 16 år....er jeg da nazist eller har jeg noe av det samme synet som mange har? Jeg jobbet selv i en klesbutikk når BH-lignende topper ble lansert for jenter i 4-10 års alder og skal love at de ble fort tatt ut av butikken etter massive protester....så det med at jentene ønsker å kle seg opp som voksen blir feil i mine øre. Hijab skal brukes for at menn ikke skal få lyst på de og trenger en 4-åring hijab er det noe alvorlig galt med mannen! 

Anonymkode: 0ff82...30a

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er med Torkelsen som med Sibué: han gjorde en kunstnerisk og satirisk vri på en aktuell sak. Den dagen dét blir straffbart, lever vi i et diktatur.

Skrevet

Mye penger for en frisør. Tipper det svir.

Anonymkode: a5e0c...d94

Skrevet

Helt greit. Har aldri likt den dama der. Måtte smile når jeg så det.

Anonymkode: 77dbc...609

Skrevet

Rettferdig ut fra begrunnelsen og saken som sådan. 

Anonymkode: af4ab...3da

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er litt delt i den saken der. Synes ikke det er greit å stenge noen ute p.g.a. et klesplagg, men dette var en type fremprovosert handling fra hun med hijab også. I dag bruker hun ikke hijab lenger og legger ut utfordrende bilder på Instagram så den religionen stakk ikke så dypt der. Om jeg blir kastet ut av banken når jeg går inn med finlandshette så kan jeg ikke anmelde de for å trakassere meg. 

Jeg er selv mot niqab, burka,og hijab hvor det brukes ett tonn med sminke(hva er meningen med hijab da) 

Anonymkode: 0ff82...30a

Det er helt greit å ha meninger om hijab og nikab, men å utestenge dem fra salongen sin av den grunn, er rasisme. Diskriminering på grunnlag av religion er like ille som diskriminering på grunnlag hudfarge, det er holdninger som deles av rasister og nazister.

Det andre du skriver henger virkelig ikke på greip, du dømmer dem fordi de ikke praktiserer religionen godt nok i dine øyne og er forfengelige? Muslimer veldig forskjellige og praktiserer den ulikt, du er like ille som mullahene når du dømmer dem på denne måten.

Anonymkode: 6d1bc...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...