Gå til innhold

Svetteanfall på natten etter brudd med kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt med kjæresten for noen uker siden, jeg tar dette veldig tungt og er ekstremt påvirket. Hver natt våkner jeg gjennomvåt av svette, selv om jeg ikke (som jeg husker) drømmer om han eller bruddet.. er dette vanlig?? Det er så ubehagelig :( Alt er såklart vondt, vondt hvert minutt i våken tilstand. Men er altså dette med nattesvetten jeg lurer på.. 

Anonymkode: d33e9...2bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal finne noen å snakke med ❤ Klem til deg ❤ Det er den verste følelsen, men det blir bedre. Hold ut ❤

Anonymkode: 5503a...359

Skrevet

Ja, stress kan føre til nattesvette. Jeg har opplevd det selv i perioder. Man skal være litt obs med nattesvette, for det kan også være et tegn på sykdom. Men når det kommer nå når du er så stresset pga. bruddet, da hadde jeg ikke bekymret meg for sykdom.

Vet du vet det, og at det nok ikke hjelper så mye akkurat nå, men du får det bedre, og du vil greie å le og til og med forelske deg igjen en gang. Men nå må du bare finne måter å komme deg gjennom smerten. Enig med 359, finn noen å snakke med. En venninne, til og med fastlegen din kan du snakke med.

Det som har hjulpet meg når jeg har vært der du er nå, det er å minne meg selv på at jeg sørger den jeg trodde han var og det jeg trodde vi hadde sammen. Men siden det ble slutt (uansett hvem som har slått opp), så var han og forholdet ikke det jeg trodde det var. Og om det ikke var det jeg trodde det var, da er det heller ikke noe jeg egentlig ønsker meg, for da finnes ikke det lenger. Jeg aksepterer at det jeg trodde var ikke eksisterer lenger, og at da bør jeg heller ikke bruke for mye energi til å ønske meg tilbake til noe som ikke var det jeg trodde det var. Det fjerner ikke den umiddelbare smerten, men det har i hvert fall gjort at jeg har kommet meg lettere gjennom det.

Klem ❤️

Anonymkode: f2852...7af

Skrevet

Tusen takk dere 💖 Det er helt uutholdelig vondt nå. Lengter til den dagen det slutter å være så smertefullt.. 😥 Har en god venn jeg kan snakke med heldigvis! 🙏🏻

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk dere 💖 Det er helt uutholdelig vondt nå. Lengter til den dagen det slutter å være så smertefullt.. 😥 Har en god venn jeg kan snakke med heldigvis! 🙏🏻

Så bra du har en så god venn :)

Begynn å rydde ham bort fra livet ditt. Ikke ta vare på alle mulige minner, sett i gang og kast ting du ikke absolutt må ha.

Endre litt på vanene dine slik at du ikke gjør ting på akkurat samme måte som før. Trenger ikke være store ting, men kanskje ting som du hadde tilpasset deg til ham.

Og begynn å gjøre gode ting for deg selv. Tren. Kom deg ut i frisk luft. Bestem deg for at du skal nyte våren. Nå om dagen skjer det jo noe nytt nesten hver eneste dag med blomster som kommer frem, fuglene som kommer tilbake fra sørligere strøk, vårsangen til fuglene, flørtingen til fuglene, kattene som går på frierferd og tror "torturskrik" er måten å fange den utvalgtes oppmerksomhet. Snøen som smelter. Følelsen av solen på huden. Knopper som såvidt begynner å komme. En og annen tidlig blomster. Lukten av vår. Gleden med å kunne gå litt mer lettkledd.

Hvis du greier å fokusere litt på slike ting så ser du også at alt går videre, en ny start, akkurat der hvor du er nå.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så bra du har en så god venn :)

Begynn å rydde ham bort fra livet ditt. Ikke ta vare på alle mulige minner, sett i gang og kast ting du ikke absolutt må ha.

Endre litt på vanene dine slik at du ikke gjør ting på akkurat samme måte som før. Trenger ikke være store ting, men kanskje ting som du hadde tilpasset deg til ham.

Og begynn å gjøre gode ting for deg selv. Tren. Kom deg ut i frisk luft. Bestem deg for at du skal nyte våren. Nå om dagen skjer det jo noe nytt nesten hver eneste dag med blomster som kommer frem, fuglene som kommer tilbake fra sørligere strøk, vårsangen til fuglene, flørtingen til fuglene, kattene som går på frierferd og tror "torturskrik" er måten å fange den utvalgtes oppmerksomhet. Snøen som smelter. Følelsen av solen på huden. Knopper som såvidt begynner å komme. En og annen tidlig blomster. Lukten av vår. Gleden med å kunne gå litt mer lettkledd.

Hvis du greier å fokusere litt på slike ting så ser du også at alt går videre, en ny start, akkurat der hvor du er nå.

❤ Fint innlegg ❤

Anonymkode: 5503a...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...