Gå til innhold

Mannen er _ikke_ flink i senga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere gjort om dere innså at mannen er bare en stor dott i senga? 

Vi har vært sammen lenge (vi snakker over 10 år) og jeg har kun sett hans positive sider. Han er høy, kjekk, tøff, morsom, empatisk og en flink pappa. Jeg har jo forgudet ham for personligheten. Men altså; aldri hatt spesielt god sex. Sånn helt passe. Og de siste par årene har jeg virkelig begynt å tenke på sexpartnere og kjærester jeg hadde før ham, og hvor hinsides flinke og dyktige de var i senga! Visste hva de ville og hva de skulle gjøre med meg! Jeg visste alltid at behovene mine ble tilfredsstilt med dem. Og med mannen min nå.... så er det jeg som alltid må ta styringen. Gjør jeg det ikke, så ligger han bare oppå meg og gynger opp og ned med hele kroppen. Inn-ut-inn-ut. Klarer ikke finne på nye stillinger. Så om ei stilling er vond for meg, og jeg sier ifra at vi kanskje må bytte, setter han seg bare tilbake og venter på neste beskjed. Han kysser med altfor våre myke lepper, så vi har aldri vært store på klinefronten. Jeg forsøkte å lære han opp til å bli en god kysser, og han var ivrig ei stund, men gikk tilbake til gamle vaner etter to uker. Sier jeg at han skal fingre meg, så pirker han enten oppi livmortappen og tror han har funnet g-punktet eller stabber meg innvendig sånn at jeg har mens-smerter i flere dager etterpå. Han leser meg ikke. Han sier han vet ikke om jeg liker det han gjør, så jeg må SI det hver gang noe føles i nærheten av greit. Og er det vondt, må jeg også si ifra, fordi da slutter han, og jeg må da fortelle han den neste tingen han skal gjøre... Han sier han liker at jeg forteller ham hva han skal gjøre. Han liker også at jeg kler meg i sexy undertøy, suger han, flørter. Men skal da bare ligge der selv og nyte. Videre sier han at kanskje det at han er mindre erfaren enn meg gjør at han bare må læres opp. Vi er 37 år gamle!!! Hvor lenge skal det ta?? Kjenner at jeg begynner å bli lei, lengter etter noen som kan lese meg og gi meg sinnsyke orgasmer fordi de vil og kan (fordi det er ikke det at seksualiteten min har gått ned, jeg er jo desperat etter sex og jeg klarer fint å tilfredsstille meg selv men det er jo kjedelig i lengden). 

Hva i huleste skal vi gjøre? Skal jeg leve med dette? Kan jo ikke skille oss pga dårlig sex? Eller? Jeg trenger rå og hemningsløs sex snart. Jeg trenger å få noe, ikke bare kjempe og kjempe for å bli bittelitt tilfredsstilt. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal få det! Har tenkt på sexterapeut. Bortsett fra at i mine øyne så har jeg forsøkt så mye forskjellig at jeg vet ikke hva mer en sexterapeut kan gjøre for oss..? 

Help me!

Anonymkode: be80c...f7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du fortelle mannen din at hva du trenger? Altså ikke anklage ham for å være dårlig i senga, men gi uttrykk for dine behov. At du trenger at han legger merke til hva du liker, viser at han ønsker å tilfredsstille deg. 

Eventuelt prøve sånne terninger eller sex-spill som sier hva, hvor og hvordan han skal gjøre, så han får utvidet horisonten sin litt?

Få gjerne hjelp av en sexolog, som kan gi dere noen tips. 

Men mest av alt bare vær ærlig med mannen din, si at du ikke føler deg tilfredsstilt, og er frustrert, og at du vil at dere skal eksperimentere og leke sammen...

Helt ærlig hadde nok jeg dratt fra den mannen for mange år siden. Jeg synes du har vært veldig tålmodig. 

Anonymkode: 04d24...3b8

Skrevet

Om du synes det er kjedelig å tilfredsstille deg selv, så kanskje han også gjør det. Nei da men du virker seriøst alt for streng. Relax. Han er nok ikke ræva men du har strippet han for alt som heter selvtillit. Du kan ikke gjøre sånn, nei gjør sånn, å ikke sånn det gjør vondt. Ikke rart mannen setter seg tilbake å venter på instrukser. Det er du som er problemet. Du tar jo mannen sin oppgave. Du virker som den som vil ta hele styringen. Det er vel ok å gjøre litt forskjellig. Det er også noen ganger digg når de ligger oppå å gynger frem og tilbake. Da kan vel du ta litt ekstra på han eller bare nyte kroppen hans. Evt er jo det er bra stilling å komme selv på. Litt mer action så drar du han inn på badet, og får han ta deg bakfra der. Slukk lyset så kan du jo dagdrømme om mye rart. Første du må gjøre er å holde mer kjeft og la han ta styringa. Også er det bedre å ha sex enn ingen sex. Jo mer dere har det, jo flinkere blir dere å se behovene men da må du ikke si behovene, de leser han etterhvert 👍

Anonymkode: 9f836...aa0

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva hadde dere gjort om dere innså at mannen er bare en stor dott i senga? 

Vi har vært sammen lenge (vi snakker over 10 år) og jeg har kun sett hans positive sider. Han er høy, kjekk, tøff, morsom, empatisk og en flink pappa. Jeg har jo forgudet ham for personligheten. Men altså; aldri hatt spesielt god sex. Sånn helt passe. Og de siste par årene har jeg virkelig begynt å tenke på sexpartnere og kjærester jeg hadde før ham, og hvor hinsides flinke og dyktige de var i senga! Visste hva de ville og hva de skulle gjøre med meg! Jeg visste alltid at behovene mine ble tilfredsstilt med dem. Og med mannen min nå.... så er det jeg som alltid må ta styringen. Gjør jeg det ikke, så ligger han bare oppå meg og gynger opp og ned med hele kroppen. Inn-ut-inn-ut. Klarer ikke finne på nye stillinger. Så om ei stilling er vond for meg, og jeg sier ifra at vi kanskje må bytte, setter han seg bare tilbake og venter på neste beskjed. Han kysser med altfor våre myke lepper, så vi har aldri vært store på klinefronten. Jeg forsøkte å lære han opp til å bli en god kysser, og han var ivrig ei stund, men gikk tilbake til gamle vaner etter to uker. Sier jeg at han skal fingre meg, så pirker han enten oppi livmortappen og tror han har funnet g-punktet eller stabber meg innvendig sånn at jeg har mens-smerter i flere dager etterpå. Han leser meg ikke. Han sier han vet ikke om jeg liker det han gjør, så jeg må SI det hver gang noe føles i nærheten av greit. Og er det vondt, må jeg også si ifra, fordi da slutter han, og jeg må da fortelle han den neste tingen han skal gjøre... Han sier han liker at jeg forteller ham hva han skal gjøre. Han liker også at jeg kler meg i sexy undertøy, suger han, flørter. Men skal da bare ligge der selv og nyte. Videre sier han at kanskje det at han er mindre erfaren enn meg gjør at han bare må læres opp. Vi er 37 år gamle!!! Hvor lenge skal det ta?? Kjenner at jeg begynner å bli lei, lengter etter noen som kan lese meg og gi meg sinnsyke orgasmer fordi de vil og kan (fordi det er ikke det at seksualiteten min har gått ned, jeg er jo desperat etter sex og jeg klarer fint å tilfredsstille meg selv men det er jo kjedelig i lengden). 

Hva i huleste skal vi gjøre? Skal jeg leve med dette? Kan jo ikke skille oss pga dårlig sex? Eller? Jeg trenger rå og hemningsløs sex snart. Jeg trenger å få noe, ikke bare kjempe og kjempe for å bli bittelitt tilfredsstilt. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal få det! Har tenkt på sexterapeut. Bortsett fra at i mine øyne så har jeg forsøkt så mye forskjellig at jeg vet ikke hva mer en sexterapeut kan gjøre for oss..? 

Help me!

Anonymkode: be80c...f7e

Mannen min er det jeg vil kalle god i senga, men vi tenner på forskjellige ting og har nok litt for lite seksuell kjemi! 

Jeg føler jeg hadde mye mer intens sex med xen, selv om vi har normal sex/stillinger for å si det slik....

Kan dette være greia hos dere også? 

Anonymkode: 8b698...afa

Skrevet

Mann uten baller !

Anonymkode: caa1c...7e6

Skrevet

oioioioioi, som å lese om meg selv, bare at jeg var 10+ år yngre enn deg. Jeg forsøkte å tegne og forklare, men det var helt fånyttes, og tilslutt sluttet vi jo bare å ha sex....og så ble vi skilt. Jeg fant meg etter hvert ny mann hvor dette IKKE er et problem. han er helt fantastisk i senga og er en mye bedre match med meg enn min forrige mann.

Jeg tror første steg er en eller annen form for sexolog - sexterapi greie er beste løsning, kan ikke komme på noe annet jeg heller, for det hjelper lite å fortelle han at du ønsker styringa når han ikke skjønner greia - det tar jo i tillegg vekk hele tenninga  :). En ting som kan være en effektiv oppvekker er å speile han når dere har sex. Altså at du bare ligger der, kysser som en blautfisk og drar han i kuk og baller uten noen som helst form for retning, gjerne "poker han i brystvortene" med en rett finger osv. Men vet ikke om han kommer til å skjønne det da...han virker litt seksuelt inkompetent :( 

Anonymkode: 06ce2...5c3

Skrevet

Skulle tro vi hadde samme mann! Har prøvd å oppdra min i mange år, men han bryr seg tydeligvis ikke nok til å lære hva jeg liker. Føler han har samme tilnærming som til klesvask.."dette gidder jeg rett og slett ikke å pugge!"

Jeg gidder ikke å ha sex med ham lenger, tenner ikke på ham, men holder på å forgå av mangel på nærhet selv, så vurderer å skaffe meg en elsker. Og før noen halhugger meg for det; jeg hadde aldri gått bak ryggen på mannen min. Da jeg slutta å ha sex med ham, gav jeg han valget om brudd eller åpent ekteskap. Jeg har ikke benyttet meg av det enda..

Anonymkode: 611e6...718

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...