Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Gjerne kom med eksempel! Anonymkode: 31c30...834
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 Det finnes ingen mal for hva eller hvem jeg mener er vakker. Høye, lave, lyse, mørke... alle kan være vakre. Og så er det jo personen inni som avgjør om jeg mener en person er virkelig vakker eller ikke. Hjelper ikke med et vakkert ytre hvis personen utstråler negativitet og dårlig personlighet, da mister det ytre all glans. Og hva jeg mener er vakkert kan til og med variere med hvordan jeg selv har det. Og noen ganger kan jeg oppdage noe utrolig vakkert hos personer som normalt ikke ses på som vakre, men det kan være noe som fanger oppmerksomheten, glimtet i øynene, utstrålingen... det kan få en helt normal person til å bli vakker. Anonymkode: 5f278...54e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 En som er symmetrisk og ser sunn ut. Anonymkode: 6311d...001
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 De som av ulike grunner skiller seg ut. Ansikt som ikke ligner på alle andres. Det vakreste jeg vet er ansikt fulle av fregner. Anonymkode: 03570...222
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Det handler mye om holdning og glede. Oppriktig snille kvinner som bryr seg om andre utstråler en lyttende og oppmerksom energi som er lett å se. De er også mer rake i ryggen, smiler til alle de møter og blir vakrere av å gi av seg selv. Rent utseendemessig kan nesten alle være vakre, men det må fremheves i mange tilfeller. Charlize Theron er den vakreste jeg vet. Anonymkode: cdb08...337
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Sunnhet, velpleid og rak holdning. De vakreste jeg kjenner i min krets er ikke de slankeste og yngste. Den absolutt vakreste er 44 år. Runde former (ikke feit men noen kilo ekstra) hun er alltid velpleid og har en karisma og selvsikkerhet som er fantastisk. Selvsagt er hun pen men ikke sånn at du ser bilde av henne og tenker wow. Når man blir kjent så blir man smittet av godt humør, hun er inkluderende og hjertelig. Føler meg vel sammen med henne. Nå høres jeg nesten forelsket ut altså. Er ikke det. 😂😂😂 Hun er også populær hos menn, hun er sporty og avslappet. Hun er bare hele pakka. Normalt søt dame som sammen med personligheten blir en bombe. Anonymkode: 11d67...d7b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 Mennesker som genuint smiler mye.. ikke sånn påklistret. Et åpent og innbydende ansikt, men dette har vel mye med personlighet å gjøre😂 gjerne komboen med litt karakteristiske ansiktstrekk, godt humør og mye latter 😊 slike mennesker er vakre. Anonymkode: 7ba66...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå