Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Han er så humørsyk, blir kjempe sur og slenger på røret for alt og ingnering hvis vi er uenige i tlf. Veldig sjefete i hjemmet, jeg er mye hjemme med barna da han reiser mye i forbindelse med jobb og da han kommer hjem skal han liksom ta totalt kontroll. Vi snakket om å kjøpe lekestativ til barna for vi ønsket ha noe å aktivisere dem med i hagen, det var utsolgt da jeg kom på butikken. Jeg tok da en avgjørelse og kjøpte trampoline i steden! Da han fikk høre dette ble han sur og la på røret da han ikke ville ha trampoline. Han kan gå inn i en diskusjon mellom meg og et av barna og bare overkjøre meg, sagt fra flere ganger at han umyndiggjør meg foran barna og det er ikke ok. Jeg har bare en roligere fremtoning og forklarer gjerne ting hvorfor det er som det er, istede for å kommandere slik han gjør. Huset har en helt annen ro over seg når vi er alene. For all den, han har sine positive sider også men disse tingene jeg nevner over plager meg! Hvordan nå frem? Vi har prøvd Famv.kontoret kom ikke så langt, når jeg forklarer det som plager meg får jeg bare «du da, det du glør osv bla bla» tilbake isteden for at han går inn i seg selv og reflekterer over egne handlinger. Anonymkode: d285e...44a
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 Jeg skulle til å skrive at jeg ville gitt ham én sjanse - familievernkontoret. Men, når dere allerede har forsøkt det... da hadde jeg gått fra ham. Jeg tror ikke du kan nå frem til en mann som har null vilje og evne til selvinnsikt. Hverken du eller barna har godt av holdningene hans. La ham være samværsfar og da styre selv. Det tror jeg både du og barna har det bedre med. Han er uansett såpass mye borte ifm. jobben at barna nok ikke kommer til å se ham så mye mindre. Anonymkode: e11db...8fd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #4 Skrevet 7. april 2019 Jeg kunne ikke vært med en mann som behandlet barna slik. Elendig rollemodell Anonymkode: 31a0e...578
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #5 Skrevet 7. april 2019 For en ræva fyr. Her må du sette ned foten big time. Bli sur fordi du kjøpte en trampiline til barna 😒 Du får si at oppførsel hans er skadelig for barna. Det må du. Anonymkode: a5bb1...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå