Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Mens på noen sitter spira som et skudd hver gang uten problem. Noen teori på dette? Bare sitter her og grubler. Anonymkode: 2e26b...0f0
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 Det kan være et utall forskjellige årsaker. Sykdom, genetisk sykdom, mangler og ubalanser i kroppens ernæring/kosthold, forgiftninger, hormoner, visse dårlige livsstilsvaner som røyk/alkohol/rus, visse medisiner osv. osv. Anonymkode: 9a37a...bf8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 Nei, hvorfor får noen kreft? Feks. Jeg har født to barn veldig premature pga alvorlig svangerskapsforgiftning. De vet ikke hvorfor. Jeg orker ikke gruble over dette. Håper spira sitter snart 😊 Anonymkode: 8096f...211
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #4 Skrevet 7. april 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan være et utall forskjellige årsaker. Sykdom, genetisk sykdom, mangler og ubalanser i kroppens ernæring/kosthold, forgiftninger, hormoner, visse dårlige livsstilsvaner som røyk/alkohol/rus, visse medisiner osv. osv. Anonymkode: 9a37a...bf8 En ting til - dette gjelder også far, ikke bare mor. Anonymkode: 9a37a...bf8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #5 Skrevet 7. april 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mens på noen sitter spira som et skudd hver gang uten problem. Noen teori på dette? Bare sitter her og grubler. Anonymkode: 2e26b...0f0 Årsaken er nok veldig sammensatt . Er overbevist om at levevaner har stor betydning. Kosthold, fysisk aktivitet, vitamin og mineralbalanse, hvor mye toksiske stoffer man omgir seg med, mannens spermkvalitet, alder (høyere statistikk av MA fra 40 år har jeg inntrykk av), emosjonelt stress, søvn Jeg kan referere til en kostholdsveileder som hadde MA og i motsetning til alle andre så tenkte hun ikke at "dette er vanlig og dermed normalt" og slo seg til ro med det. Hun fant ut at kroppen hennes var full av ubalanser og at det der med ikke var noe rart at kroppen bortprioriterte et nytt liv. Hun brukte noen år på å få kroppen i balanse igjen og etter dette satt spiren på første forsøk. Anonymkode: eb1ef...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå