Gå til innhold

Fremskynde planlagt keisersnitt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er satt opp til planlagt keisersnitt 16. april, men har nå de siste dagene utviklet svangerskapsforgiftning. Går derfor til lege hver dag  for kontroller. Hadde svangerskapsforgiftning med førstemann, og opplevde da høyt blodtrykk etter keisersnittet, og måtte derfor være ekstra lenge på sykehuset. Har sykehusskrekk og vil ikke oppleve det igjen. Noen som har fått fremskyndet keisersnittet pga svangerskapsforgiftning?

Anonymkode: e3ab4...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken uke er du i ? Jeg har hatt to keisersnitt pga alvorlig svangerskapsforgiftning. Jeg var kjempedårlig. Men de ventet så lenge de kunne. Ene gangen lå Jeg en uke på sykehuset, med nr 2 ble jeg kjørt med ambulanse til sykehuset etter en tur hos legen. Da måtte de ta ut barnet siden jeg var så syk.Jeg hadde alvorlig høyt blodtrykk , mistet hørsel, fikk ikke med meg hva de rundt meg på sykehuset sa. Jeg holdt på å dø. De ventet helt til bristepunktet og litt til. Fødte i uke 32 og 33. Så jeg vet ikke om du får framskyndet det.

Siden de har det under kontroll, så får du nesten bare vente å se om blodtrykket og formen forandrer seg. 

Tror det kommer an på hvilken uke du er i også. Vet om mange som har fått en liten svangerskapsforgiftning tett opp til termin uten at det har vært så farlig. 

Anonymkode: 5b1f6...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ille ut😔 Og at de ventet så lenge! Jeg er i uke 38 nå, så det planlagte keisersnittet er jo i uke 39. 

Men jeg er jo ikke i nærheten av så dårlig som du var da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...