Gå til innhold

Clearblue digital med dobbel hormonindikator


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt clearblue sin eggløsningstest i 4 dager og i går var den liten fertilitet og i dag tidlig var det rett på max fertilitet. Noen som har opplevd dette? Trodde alltid at man skulle innom høy fertilitet før max. Litt frustrerende for nå er vi muligens litt sene :/ 

skal sies at i dag var første dag jeg satte på hetten etter testing og ventet på svarer, har glemt den tidligere.

El burde vært rundt 11 april iforhold til min lange syklus.

hjelp meg gjerne!!

Anonymkode: 00677...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei😊 

Jeg begynte også å bruke cb digital denne måneden med dobbel hormonindikator. Leste på bruksanvisningen at hos noen så kan den gå rett fra lav til maks🤔

Anonymkode: a5e79...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: lurer bare på om det kan ha innvirkning at jeg ikke tok på hetten etter bruk de første gangene? 😕 

har ikke funnet det i bruksanvisningen. Men siden jeg har så mange tester igjen så tenkte jeg å prøve igjen i morgen da det har gått 48 timer. Spent på hva resultatet blir da😅

håper bare smilefjeset stemmer og at vi ikke var for seine🙈

Anonymkode: 00677...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: ser nå at for 66% kvinner så går det 0-4 dager fra lav til max på bruksanvisningen. Så da er vell 0 dager godt innenfor da egentlig😅

Anonymkode: 00677...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital skal egentlig være enkelt, men så er det ikke så enkelt allikevel ☺️ Jeg venter på eggløsning nå, har en syklus på 27-33 dager.. Men fortsatt usikker på el, så derfor jeg prøver cb 😊

Anonymkode: a5e79...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: samme her! Trodde eggløsning skulle være 11 april, men testen viste smilefjeset den 7 april 😕

men er det noen som vet om det ved max fertilitet og stillestående smilefjes er akkurat da man har eggløsning? For da kan det vell fort være for sent? (Siden jeg aldri fikk høy fertilitet)

Anonymkode: 00677...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Trådstarter: samme her! Trodde eggløsning skulle være 11 april, men testen viste smilefjeset den 7 april 😕

men er det noen som vet om det ved max fertilitet og stillestående smilefjes er akkurat da man har eggløsning? For da kan det vell fort være for sent? (Siden jeg aldri fikk høy fertilitet)

Anonymkode: 00677...ecb

Jeg leste at ved max fertilitet, så er det den dagen og dagen etter som gjelder, uten at jeg skal si det for sikkert. 

Anonymkode: a5e79...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Ok, takk!

testet i dag siden jeg hadde så mange igjen og sa viste den liten fertilitet. Tenkte å prøve i morgen også for jeg har reknet meg frem til at 11 april skulle vært EL.

noen andre som har opplevd smilefjeset tidligere enn vanlig og/eller fra lav til max?

Anonymkode: 00677...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

TS: Ok, takk!

testet i dag siden jeg hadde så mange igjen og sa viste den liten fertilitet. Tenkte å prøve i morgen også for jeg har reknet meg frem til at 11 april skulle vært EL.

noen andre som har opplevd smilefjeset tidligere enn vanlig og/eller fra lav til max?

Anonymkode: 00677...ecb

Hei! jeg opplevde dette i dag tidlig.. Jeg forventer ikke el før 12/13 april. Har bare hatt blankt fjes i flere dager, men i dag tidlig fikk jeg konstant smilende fjes. 

Anonymkode: a5e79...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: så ditt blinket heller aldri? Vanligere enn man skulle tro da kanskje?😅 Står man skal kunne stole på max så. Bare redd det allerede kan være for sent når max kommer, selv om jeg og mannen hygget oss like etter at testen var tatt.

Lykke til!🌟

Jeg tenker å fortsette å teste også i morgen for å se👌🏼

Anonymkode: 00677...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

TS: så ditt blinket heller aldri? Vanligere enn man skulle tro da kanskje?😅 Står man skal kunne stole på max så. Bare redd det allerede kan være for sent når max kommer, selv om jeg og mannen hygget oss like etter at testen var tatt.

Lykke til!🌟

Jeg tenker å fortsette å teste også i morgen for å se👌🏼

Anonymkode: 00677...ecb

Den blinket aldri, jeg trodde faktisk den ikke funket😂 Men igår kveld og nå så har jeg noe murringer nederst, så tror kanskje den har rett, så rett fra ikke noe til max 🤔 

Jeg velger også å fortsette å teste, for å se om det skjer noe mer. Men moro å dele erfaringer, spesielt når man opplever det samme. 

 

Lykke til du også ☺️

Anonymkode: a5e79...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Noen andre som har erfaringer med CL sin? Jeg kjente en del murringer dagen før max, men velger å teste å prøve litt til da jeg følte murringer i går også. Ikke lett å bli klok. Har nå etter smilefjeset hatt to dager med lav. 

Anonymkode: 00677...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: nå har jeg har lite fertilitet i 3 dager så slutter i dag og innser at EL er over.

andre??

Anonymkode: 00677...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ts: Noen som ble gravide?

Anonymkode: 00677...ecb

Nei. Jeg venter, tror har hatt eggløsning for noen dager siden, selv om testene aldri ble positive.. 

Anonymkode: a5e79...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: Ok så du prøver på nytt igjen nå med cl tester? :) 

Anonymkode: 00677...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...