Gå til innhold

Fargevalg i gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt et hus med lysegrå vegger, koksgrå skiferfliser på gulv og sort skyvedørsgarderobe med sotet speil. Vi trenger mer skapplass der, må en evt kommode være sort som skyvedørsgarderoben eller kan den være i feks lyst treverk?

Anonymkode: e6a4d...605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på rommet, men hva med en kommode som dere maler i samme farge som veggen? Ser for meg at svart blir veldig mørkt? 

Anonymkode: b5033...f96

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kommer litt an på rommet, men hva med en kommode som dere maler i samme farge som veggen? Ser for meg at svart blir veldig mørkt? 

Samme farge som veggen ser jeg for meg blir litt blast? Ingen kontrast liksom? Bet ikke.. enig i at sort kan bli mørkt ja. Men vil ikke tulle inn for mye ulikt heller😳 Vi har en hvit kommode, men det blir vel helt feil. 

Skrevet

Det blir veldig Instagram-vennlig 🤭 

Hvit kan jo fungere det også, men det jo bli veldig kontrast igjen. Svart er heller ikke svart, så du risikerer å ha ulike svartfarger/ulike grader av glans som bryter med hverandre. Du må nesten bare se an rommet, og tenke å hvor mye du egentlig bryr deg ;)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det blir veldig Instagram-vennlig 🤭 

Hvit kan jo fungere det også, men det jo bli veldig kontrast igjen. Svart er heller ikke svart, så du risikerer å ha ulike svartfarger/ulike grader av glans som bryter med hverandre. Du må nesten bare se an rommet, og tenke å hvor mye du egentlig bryr deg ;)

Instagram vennlig diter jeg i😂 Har ikke Instagram engang. Ja, sort er vanskelig slik. Har du noen bilder av kommode malt i veggfargen?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Instagram vennlig diter jeg i😂 Har ikke Instagram engang. Ja, sort er vanskelig slik. Har du noen bilder av kommode malt i veggfargen?

Bare Google "kommode malt i samme farge som vegg", eller se på pinterest :)

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare Google "kommode malt i samme farge som vegg", eller se på pinterest :)

Ikke kjent med Pinterest heller jeg🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...