Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Er helt sikker på at det nå er mange lesere som er usikre på om påskeeggene deres holder mål etter å ha lest innleggene på forumet de siste dagene... Anonymkode: a665e...ac3
TinaK 1990 Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Her fylles det med godteri, ikke annet. Er ikke jul eller bursdag
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Synes det er ytterst få av de som har svart her som gir mer enn snop altså, så jeg tror ikke det er veldig utbredt med mindreverdighetskomplekser fordi noen få gir en gavebonanza uten sidestykke. Anonymkode: cc2c2...86c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Heldigvis er det tradisjon i barnefaren sin familie at farmoren til småen kjøper ett stappfullt påskeegg med masse godteri i. Da slipper jeg å stresse noe med det. Itellegg føler moren min på presset om at hun bør også kjøpe noe så da får han litt fra henne også. Derfor har egentlig aldri kjøpt påskeegg til småen enda. Anonymkode: eb9c2...c50
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Kan virke som om enkelte gjør det om til et gavedryss, ja. Det er jo egentlig bare trist, for den konkurransen som så oppstår er i så fall foreldreskapt. Anonymkode: f4b7a...01c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 36 minutter siden, TinaK 1990 skrev: Her fylles det med godteri, ikke annet. Er ikke jul eller bursdag Her liker ikke barna godteri, så de får feks en jojo, neglelakk osv. Anonymkode: 74827...6c7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 38 minutter siden, TinaK 1990 skrev: Her fylles det med godteri, ikke annet. Er ikke jul eller bursdag Jeg skjønner ikke hvorfor dere hakker på oss som gir ting i egget? Om vi gir ett par sokker og en neglelakk istedenfor et digert egg med usunt godteri , så er vel det helt greit? Tviler sterkt på at de som gir ting istedenfor gir for så mye. Noen gir jo godteri for flere hundre. Da kan vel vi gi ting til en hundrings ? Jeg skjønner ikke hvorfor dere er så negative. Anonymkode: 74827...6c7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan virke som om enkelte gjør det om til et gavedryss, ja. Det er jo egentlig bare trist, for den konkurransen som så oppstår er i så fall foreldreskapt. Anonymkode: f4b7a...01c Jeg har ikke sett eller hørt en enste som gjør det til et gavedryss. Snakk om å gjøre en fjær om til fem høns. Anonymkode: 74827...6c7
*Miss Marple* Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 Det er jo trenden i tiden at alt må være over the top. Det gjelder seg å starte julen i starten på november, gi barna 3,4,5 adventskalendere og altså digre påskeegg verd hundrevis av kroner.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 5 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Det er jo trenden i tiden at alt må være over the top. Det gjelder seg å starte julen i starten på november, gi barna 3,4,5 adventskalendere og altså digre påskeegg verd hundrevis av kroner. Noe som egentlig bare viser at de som gjør det overhodet ikke følger med hva som faktisk er i tiden... I tiden er det at ungdommer får fravær fra skolen for å ha aksjoner for å redde miljøet, kampanjer for mindre bruk... og slike ting som dagens byttedag. Istedenfor forsøker foreldre å skape enda større forbruk og forventninger til forbruk. Anonymkode: f4b7a...01c
Valkyriemamma Skrevet 6. april 2019 #11 Skrevet 6. april 2019 Kvifor bry seg om kva andre gir sine barn? Det er ingen som må kjøpe det samme som «naboen»! Så lenge alle barn i samme familie blir behandla rettferdig, har det ingenting å sei om dei får snop eller ting!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #12 Skrevet 8. april 2019 On 4/6/2019 at 11:04 PM, Valkyriemamma said: Kvifor bry seg om kva andre gir sine barn? Det er ingen som må kjøpe det samme som «naboen»! Så lenge alle barn i samme familie blir behandla rettferdig, har det ingenting å sei om dei får snop eller ting! HURRA for deg ,helt enig og dere andre, virker en smule sjalu Anonymkode: 4d028...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå