Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Noen som har og er dere fornøyde med dem? Gutt 7 år som trenger sandaler til sommeren. Jeg fant på Zalando og lurer på hva forskjellen på disse to modellene, bortsett fra prisen 🙈 https://www.zalando.no/birkenstock-roma-sandaler-navy-bi114g00l-k11.html https://www.zalando.no/birkenstock-new-york-sandaler-bla-bi114g005-k11.html Anonymkode: 0e462...510
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 De er jo ikke like? Liker du birkenstock selv? Jeg synes de er fine, men føttene mine får vondt bare av p se på dem. Anonymkode: 43313...2c0
Nyttårs barn Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Enig i at birkenstock er fint. Jeg har et par og de brukes kun rundt huset, jeg klarer ikke å gå med dem. men vi er jo forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Jeg bor nesten i Birkenstock... Brukes som tøfler om vinteren og til alt om sommeren. Er de to sandalene du lenket til like? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser hva som er ulikt... 🙈 Anonymkode: 809db...edc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Jeg har aldri hatt Birkenstock til barn, men både jeg og tenåringen er veldig fornøyd med våre. Jeg likte de i lenke 2 best, de var litt nettere, med mindre «stoff» ved ankelen. Og så lurer jeg på hvordan det et vondt å gå med slike, for meg er det akkurat som tøfler 🙂 Anonymkode: 35271...23a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri hatt Birkenstock til barn, men både jeg og tenåringen er veldig fornøyd med våre. Jeg likte de i lenke 2 best, de var litt nettere, med mindre «stoff» ved ankelen. Og så lurer jeg på hvordan det et vondt å gå med slike, for meg er det akkurat som tøfler 🙂 Anonymkode: 35271...23a Tror det har med fasongen på foten å gjøre. Jeg synes heller ikke de er noe gode, men Scholl derimot elsker jeg, de er fantastiske på foten. Så jeg har flere par fra Scholl Anonymkode: 24a53...4d9
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror det har med fasongen på foten å gjøre. Jeg synes heller ikke de er noe gode, men Scholl derimot elsker jeg, de er fantastiske på foten. Så jeg har flere par fra Scholl Anonymkode: 24a53...4d9 Jeg ha'kke sjans' i Scholl! Anonymkode: 809db...edc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 Jeg ser jo at de jeg linket til er forskjellige, jeg mente med hva som gjør de ene mye dyrere. Er de mye bedre på en eller annen måte, liksom. Jeg har tre par birkenstock selv, derfor tenker jeg at det er greie sandaler til minsten også. Hi Anonymkode: 0e462...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå