Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Det sitter ofte penere. Anonymkode: dfb97...897
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Du slepp å vise rumpesprekken når du bøyer deg framover! Anonymkode: a8af1...027
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Det er så kjekt for å holde bleia på plass haha Anonymkode: d8f36...a00
sug lut Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Og ikke minst, hvor forfengelig er man om man gidder å fikle med trykk-knapper mellom beina for å få gått på do? Åttitallsflashback og den gang var jeg mye mer bøyelig enn nå.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 7 minutter siden, sug lut skrev: Og ikke minst, hvor forfengelig er man om man gidder å fikle med trykk-knapper mellom beina for å få gått på do? Åttitallsflashback og den gang var jeg mye mer bøyelig enn nå. Trenger jo ikke det da. Bare å dra den ned over hoftene det Anonymkode: 88fb6...dd2
sug lut Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Trenger jo ikke det da. Bare å dra den ned over hoftene det Anonymkode: 88fb6...dd2 Dvs kle av seg på overkroppen for å tisse eller bytte tampong. Jada.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 3 minutter siden, sug lut skrev: Dvs kle av seg på overkroppen for å tisse eller bytte tampong. Jada. Jepp. Blir knall det. 🤣 Anonymkode: 88fb6...dd2
sug lut Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jepp. Blir knall det. 🤣 Anonymkode: 88fb6...dd2 Og det vil jo bare fungere om toppen er singlet-type. Har den tett hals må du til med knapperiet.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 For meg som har stomi er det supert. Sjelden jeg bruker det da, men noen ganger er det praktisk å ha noe jeg er trygg på ikke sklir opp. Anonymkode: 2d2f0...a75
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #11 Skrevet 6. april 2019 2 timer siden, sug lut skrev: Og ikke minst, hvor forfengelig er man om man gidder å fikle med trykk-knapper mellom beina for å få gått på do? Åttitallsflashback og den gang var jeg mye mer bøyelig enn nå. Pensjonist du Anonymkode: 25b16...d10
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #12 Skrevet 6. april 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pensjonist du Anonymkode: 25b16...d10 Du er jo bare et misfoster. Anonymkode: 31e24...142
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #13 Skrevet 6. april 2019 Trenger jo ikke åpne knappene du bare skyver den litt til side. Slik at den smetter på plass igjen i siste liten og absorberer strålen. Er body på vei inn igjen? Anonymkode: 7127d...115
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #14 Skrevet 6. april 2019 Jeg tenker meg at man bruker en slik en under en en bukse eller skjørt som er veldig tettsittende, slik at man ikke ser kantskille. Bare en teori altså... Anonymkode: 561ff...762
stch85 Skrevet 6. april 2019 #15 Skrevet 6. april 2019 Bruker det under bukse/ skjørt som er høyt på livet, blir klumpete å stappe en vanlig topp oppi.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #16 Skrevet 6. april 2019 Holder bollemusa på plass😅 Anonymkode: 27dc8...257
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #17 Skrevet 6. april 2019 Ah... minner.... I teorien er bodyer supert. Man får ingen skrukker i klærne, ikke noe som baller seg eller sklir opp, linjene blir fine. Men så var det virkeligheten. Eller, virkeligheten for meg som var og er ekstra lang i ryggen. Måtte jo ha en body, alle hadde jo bodyer. Det var den svarte med korte ermer... som var nesten lang nok i ryggen, og bare ga meg litt dobbelrumpe på begge sier. Den var faktisk ikke så verst. Den rød- og hvitstripete med korte ermer passet forsåvidt også i lengden - sikkert derfor jeg fikk den så billig, fordi den var altfor lang for de fleste andre. Så var det den i den nydelige himmelblå fargen som var perfekt for øynene mine. Den var dessverre også for kort i ryggen... men hva gjør man ikke for skjønnheten. For kort i ryggen, var den, den himmelblå. Som skapte noen situasjoner... som da jeg måtte så på do, på et utested en sen lørdag kveld. Fortet meg, for måtte komme meg tilbake og flørte videre med den kjekke jeg såvidt hadde kommet i prat meg. Men når man har det travelt med en body som står i full strekk... vel, den spratt så fort opp at delen med metallknapper slo meg rett i ene øyet. Og de blå øynene mine... kledde ikke blåmerket som fulgte. Men det var jo bare en enkelthendelse, så uheldig kan man ikke være flere ganger... Joda, noen måneder senere traff knappene underleppa (i ansiktet, ja), som så ble seende ut som om noen hadde slått til meg. Det var selvfølgelig vanskelig å forklare for den kveldens flørt som merkelig nok fant en annen, ville visst ikke bli viklet inn i intriger, sa han også. Jeg kunne forklart ham litt om intrigene vi damer må gjennom... Etter det skulle man selvfølgelig tro at jeg hadde lært. Og det hadde jeg jo. Men siden fargen var så fin så kunne jeg jo ikke la være å bruke den. Smart som jeg trodde jeg var fant jeg en måte å bruke den nedi buksa, men uten å kneppe den. Der var det jeg som var knepp... det gikk jo som det måtte gå... bakenden lirket seg stille ut av buksen bak, og det så ikke helt bra ut på dansegulvet. Da ble den pensjonert... Så var det den med så store knapper og fester at jeg, med min lange rygg og akkurat for korte body, fikk gnagsår et heller unevnelig sted i forkant. Det var også den nydelige som så mer ut som en bluse. Fantastisk snitt og kvalitet i den toppen, og underdelen, den som skulle være i buksen/skjørtet, den var av vakre blonder. Også vakkert i teorien... bare ikke så fint når den var så glatt at det ble bukse/skjørt... gjennomsiktige blonder... bluse på overkroppen. Joda, en del menn som fant det pirrende... men bare de sleske som trodde jeg var vågal med vilje. Ble ikke brukt mer den heller. Skal jeg ha meg body nå som de er tilbake i motebildet? Tro'kke det, nei! Anonymkode: 7eafb...558
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #18 Skrevet 6. april 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker meg at man bruker en slik en under en en bukse eller skjørt som er veldig tettsittende, slik at man ikke ser kantskille. Bare en teori altså... Anonymkode: 561ff...762 Men det er jo kanter på en body også? Eneste forskjellen på det og en truse er at du eventuelt unngår søkk rundt livet. Anonymkode: 3a6a1...9bd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #19 Skrevet 6. april 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo kanter på en body også? Eneste forskjellen på det og en truse er at du eventuelt unngår søkk rundt livet. Anonymkode: 3a6a1...9bd Jepp, man bare forflytter søkkene. Dobbelpupp er jo et etablert begrep. Bodyer gir fort dobbelskinker... Anonymkode: 7eafb...558
Det var en gang et menneske Skrevet 6. april 2019 #20 Skrevet 6. april 2019 Body med vid utringning var jo skikkelig fint sammen med Levi’s med høy oppbrett, høyt liv og smalt, flettet lærbelte snurpet stramt i livet. Kjenner at det holder at jeg opplevd det en gang 😁
Syngensang Skrevet 7. april 2019 Forfatter #21 Skrevet 7. april 2019 Mange gode minner her ser eg!! Eg skjønnar poenget med at den sit litt annleis enn toppar, men syns ikkje det er finare, ser ut som, tja, at ein har badedrakt på seg? Eg hugsar og bodyen frå tidleg nittital, og dei knappane... Nei det var berre ikkje verdt det!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #22 Skrevet 7. april 2019 Jeg elsker de, men nå ble jeg født i 89, så husker den ikke fra første «runden». Har derimot en skikkelig aversjon mot slengbukser. Body er for meg praktisk under skjørt og noen bukser, spesielt fordi de fleste vanlige gensere nå er så korte at de ikke dekker noe som helst, og skal du stappe den nedi buksa må du ha høyvannsbukser som din oldefar, lite kledelig på ei dame som meg med lang rumpe fra før. Men det gjelder å finne den rette, lang nok i ryggen, og helst «g-strengvarianten», for igjen; med lang rumpe blir det lite snasent med to skillelinjer på rompeballene så man i praksis ender opp med tre romper. Anonymkode: cada2...4ca
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #23 Skrevet 7. april 2019 På 6.4.2019 den 16.27, Syngensang skrev: Kan ein ikkje berre stappe toppen i buksa? Jeg bestilte noen i den tro at det var vanlige singletter. Ble først litt paff, men de sitter faktisk finere på. Men enig at det litt klønete å gå på do, men det går fint. Anonymkode: a82e2...27c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #24 Skrevet 8. april 2019 Jeg kjøpte body når jeg skulle ha hold-in undertøy til bruk under en kjole. Alle hold-in truser/shorts ga så stygt søkk i sideflesket, men ble jevnt og fint med body. Knappene er litt fiklete, men det går fint. Anonymkode: 66fca...221
Syngensang Skrevet 8. april 2019 Forfatter #25 Skrevet 8. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjøpte body når jeg skulle ha hold-in undertøy til bruk under en kjole. Alle hold-in truser/shorts ga så stygt søkk i sideflesket, men ble jevnt og fint med body. Knappene er litt fiklete, men det går fint. Anonymkode: 66fca...221 Det er på ein måte eit nødvendig onde...Men får ein ikkje dobbeltrumpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå