Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Hvor mye er «vanlig» å gi i bryllupsgave til tantebarn/bonustantebarn? og gir man det samme til bonustantebarn som til «ekte» tantebarn når de kom inn i familien i voksen alder? Er jo helt sikkert store forskjeller fra familie til familie men nyttig å høre hva andre familier pleier å gi? Anonymkode: fc531...cd0
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Har de lagt ut ønskeliste på Tilbords e.l.? Finn noe der til 200,-. Det tenker jeg er en god nok pris, så lenge det er noe de ønsker seg. Evt. et gavekort. Anonymkode: 99439...1a2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Kommer an på hvilket forhold dere har, og om du er invitert. Og hva er bonustantebarn? Er det barn av ditt stesøsken? Fetter/kusine til ditt bonusbarn? Litt forvirret her... Anonymkode: e87fe...eb2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Jeg hadde nok ikke gitt det samme som til andre tantebarn om de var kommet inn i livet vårt i voksen alder, men en fin gave hadde jeg gitt. Jeg hadde nok lagt meg på ca 5-700 kr. Anonymkode: e6ad6...a4d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Jeg hadde gitt mellom 400- 600 kr jeg. Anonymkode: 34b6c...63e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommer an på hvilket forhold dere har, og om du er invitert. Og hva er bonustantebarn? Er det barn av ditt stesøsken? Fetter/kusine til ditt bonusbarn? Litt forvirret her... Anonymkode: e87fe...eb2 Hun er datteren til mannen til søsteren min. Hun var vel rundt 18 år når de ble sammen så har ikke kjent henne når hun var barn/ungdom. Begrenser seg veldig hvor mye jeg har sett henne etterpå også da vi bor på helt annen kant av landet. vi er invitert i bryllupet og eldste sønnen min på 16 drar dit alene da det ikke passer for meg og yngstemann. Anonymkode: fc531...cd0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er datteren til mannen til søsteren min. Hun var vel rundt 18 år når de ble sammen så har ikke kjent henne når hun var barn/ungdom. Begrenser seg veldig hvor mye jeg har sett henne etterpå også da vi bor på helt annen kant av landet. vi er invitert i bryllupet og eldste sønnen min på 16 drar dit alene da det ikke passer for meg og yngstemann. Anonymkode: fc531...cd0 Da hadde jeg gitt for mellom 800 og 1000 kr. Anonymkode: 78274...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå