Gå til innhold

Bryllupsgave til bonustantebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er «vanlig» å gi i bryllupsgave til tantebarn/bonustantebarn?

og gir man det samme til bonustantebarn som til «ekte» tantebarn når de kom inn i familien i voksen alder? 

Er jo helt sikkert store forskjeller fra familie til familie men nyttig å høre hva andre familier pleier å gi?

Anonymkode: fc531...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de lagt ut ønskeliste på Tilbords e.l.? Finn noe der til 200,-. Det tenker jeg er en god nok pris, så lenge det er noe de ønsker seg. Evt. et gavekort.

Anonymkode: 99439...1a2

Skrevet

Kommer an på hvilket forhold dere har, og om du er invitert. 

Og hva er bonustantebarn? Er det barn av ditt stesøsken? Fetter/kusine til ditt bonusbarn? 

Litt forvirret her... 

Anonymkode: e87fe...eb2

Skrevet

Jeg hadde nok ikke gitt det samme som til andre tantebarn om de var kommet inn i livet vårt i voksen alder, men en fin gave hadde jeg gitt. 

Jeg hadde nok lagt meg på ca 5-700 kr. 

Anonymkode: e6ad6...a4d

Skrevet

Jeg hadde gitt mellom 400- 600 kr jeg. 

Anonymkode: 34b6c...63e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer an på hvilket forhold dere har, og om du er invitert. 

Og hva er bonustantebarn? Er det barn av ditt stesøsken? Fetter/kusine til ditt bonusbarn? 

Litt forvirret her... 

Anonymkode: e87fe...eb2

Hun er datteren til mannen til søsteren min. Hun var vel rundt 18 år når de ble sammen så har ikke kjent henne når hun var barn/ungdom. Begrenser seg veldig hvor mye jeg har sett henne etterpå også da vi bor på helt annen kant av landet.

vi er invitert i bryllupet og eldste sønnen min på 16 drar dit alene da det ikke passer for meg og yngstemann. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er datteren til mannen til søsteren min. Hun var vel rundt 18 år når de ble sammen så har ikke kjent henne når hun var barn/ungdom. Begrenser seg veldig hvor mye jeg har sett henne etterpå også da vi bor på helt annen kant av landet.

vi er invitert i bryllupet og eldste sønnen min på 16 drar dit alene da det ikke passer for meg og yngstemann. 

Da hadde jeg gitt for mellom 800 og 1000 kr.

Anonymkode: 78274...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...