Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med p-stav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har min tredje, under ett år siden jeg fikk den. 

Den siste uken er jeg kvalm om morgenen og langt utpå dag. Puppene mine er ømme. 

Trodde ikke det var mulig å bli gravid med p-stav. Tror jeg skal kjøpe test i morgen.  

Anonymkode: 6cbad...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Anonymkode: 6cbad...a87

Skrevet

Nei. Men på plaster og ring. Valgte å beholde men mistet den ene. Nå sitter hun som kom på ring ved siden av meg og spiller trompet i en tom kjøkkenrull. Herre jeg er glad ringen ikke virket. 😂😂😂

Anonymkode: 6cca7...575

Skrevet

Skjedde med ei venninne av meg. Hun var 5 mnd på vei da hun oppdaget at hun var gravid. 

Anonymkode: b8f44...9be

Skrevet

Ja. Jeg var 5-6 mnd på vei da jeg oppdaget det. Magen beveget seg plutselig som når foster bytter side. Jeg hadde aldri mensen på staven. Men jeg har også blitt gravid på sprøyten og pillen. Prevensjon virker ikke på meg og legene klør seg i hodet, men det skjer visst noen få det at hormonpreparater ikke virker. Vi har fire barn sammen så etter sistemann ble født steriliserte jeg meg. 

Anonymkode: ec8c6...206

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja. Jeg var 5-6 mnd på vei da jeg oppdaget det. Magen beveget seg plutselig som når foster bytter side. Jeg hadde aldri mensen på staven. Men jeg har også blitt gravid på sprøyten og pillen. Prevensjon virker ikke på meg og legene klør seg i hodet, men det skjer visst noen få det at hormonpreparater ikke virker. Vi har fire barn sammen så etter sistemann ble født steriliserte jeg meg. 

Glemte å skrive at jeg hadde hatt staven i ca 10 mnd da jeg ble gravid.

Skrevet

Jeg er på min andre stav og har heldigvis ikke blitt gravid til nå. Har tidligere blitt gravid på p-piller. To ganger. Første gangen kan skyldes brukerfeil, litt usikker.

Anonymkode: ab0dd...b94

Skrevet

Jeg har blitt gravid 2 ganger med p-stav og 3 ganger med hormonspiral, så her ble valget sterilisering til slutt.

Anonymkode: a030c...f7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...