Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Jeg og mannen gikk fra hverandre for 1 år siden. Begge var enig om at de følelsene vi hadde var bare blitt til vennskap. Har 2 barn på 5 og 8 år. Vi har barna 50/50. Nå har han fått seg dame. En snill og hyggelig dame og hun er veldig flink med barna. I går feiret vi 5 årsdagen til minstemann. Han ønsket seg noe, men vi ble enige om at han ikke skal få det. Han er litt for liten og uforsiktig for å leke med det. Men damen til ex hadde kjøpt den til han. Blir ikke det litt feil når jeg og faren har bestemt at han ikke skal få det? Anonymkode: f7066...48a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Jo, det blir feil. Men da er spørsmålet om hun har nevnt for din eks hva hun hadde kjøpt på forhånd, i så fall burde han sagt nei. Hva sier eksen din om dette nå, da? Anonymkode: bc1f0...de0
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 Da må du høre med x'en din om hun var klar over dette. For om hun har spurt sønnen deres om hva han ønsker seg, og deretter innfridd ønsket han UTEN å vite at dere har bestemt dere for at han ikke skal får det, så kan hun ikke klandres. Har hun derimot kjøpt det vel vitende om at dere så nei, ville jeg selvsagt reagert. Men da må du nesten snakke.med x'en din. #kommunikasjon Anonymkode: b6b58...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå