Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Altså sete som brukes fra 5 år. Må de også byttes ut etter 6-8 år? Jeg har hatt slike seter til barna mine, det ene kjøpte jeg når eldste var ca 4 år. Brukte det til eldste først, så til mellomste som er 5 år yngre i 5-6 år, setet er da 11 år gammelt. Det andre setet fikk jeg hos mamma, tenkte ikke da på at det kunne være et problem, men tenker jo nå at det setet har jo jeg selv brukt, så det var jo da 25-30 år gammelt. Dette er en pute uten rygg. Men så til spørsmålet, det nyeste setet, et besafe sete med rygg som kan taes av og brukes kun som pute, som selvfølgelig ikke er nytt lenger, kan jeg fortsatt bruke det når minste som nå er baby får bruk for det om 4-6 år? Hva med det andre setet som da er 35 år? Ingen av setene har vært utsatt for ulykke, tok av trekkene og vasket dem nettop, og det er ingen skader på setene. Men det var dette med isoporen som kan bli gammel? Men de skal jo bare sitte oppå setene? Eller tenker jeg helt feil? De 2 første setene kommer jeg til å kjøpe nye. Anonymkode: a369b...b63
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Setet som er 35 år ville jeg absolutt ikke brukt. Et sete som er 4-6 år kunne jeg fint brukt. Anonymkode: a7eae...169
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Setet som er 35 år ville jeg absolutt ikke brukt. Et sete som er 4-6 år kunne jeg fint brukt. Anonymkode: a7eae...169 Besafe setet er ikke 4-6 år, det er 13 år nå, eller 17-18 år når vi får bruk for det. Anonymkode: a369b...b63
Mostly Harmless Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 Vet ikke hvor stor betydning det har for selve sittedelen, men du må vel regne med at eventuell hode- og sidebeskyttelse lettere vil gå i stykker i en eventuell kollisjon.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Besafe setet er ikke 4-6 år, det er 13 år nå, eller 17-18 år når vi får bruk for det. Anonymkode: a369b...b63 Da ville jeg droppet begge. Anonymkode: a7eae...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå