Gå til innhold

Far til min svigerinne sendte meg nakenbilder!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må virke som tidenes trolletråd, men det er det ikke og jeg ble fysisk kvalm! Jeg sitter fremdeles og er uvel!

Våknet nå idag og så at han hadde sendt meg melding på messenger i natt. Dette er en mann jeg har hatt på vennelisten på Facebook i åresvis. Det er ikke min manns far da han og søsteren har forskjellige fedre. 

Jeg så han hadde sent en del smileys, scrollet meg opp også har han faen meg sendt nakenbilder og close ups av utsyret! HVA FAEN!!

Han var helt sikkert rusa siden han er narkoman, men det er INGEN unnskyldning!

Jeg slettet hele han fra messenger, slettet og blokkerte han fra Facebook! Jeg skrev ingenting tilbake til han!

Jeg er kvalm, uvel, skuffet og forbanna! Jeg har ikke sagt noe til mannen min for han hadde sikkert slått han ned for det han har gjort nå. Det er 4-5 års mellomrom mellom hver gang vi ses, men jeg tror aldri jeg kommer til å kunne se på eller snakke med han igjen.

Beklager morgens utbrudd, men dette var jeg nødt til å få ut et sted!!

Anonymkode: 8d694...d2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader og æsj. Forbanna dust.

Skrevet

Jeg får angst av dette! Jeg vil ikke si det til noen siden han er i familie med flere i min familie. Jeg er samtidig livredd for at noen skal finne ut hva han har gjort nå.

Jeg vil ikke si det til mannen min engang for jeg vil ikke tenke på hans reaksjon, samtidig tenker jeg hva han sier om noen noen gang finner ut dette.

Jeg blir mer og mer forbanna og har lyst til å slå han!!

Skrevet

3 ting..

1. Jeg har full forståelse for reaksjonen din
2. Du blokkerte han - en helt riktig avgjørelse. 
3. Du sier han har en tendens til å være ruset, dere ses sjeldent og jeg får inntrykk av at han ikke har gjort dette før. Er du sikker på at dette ikke var feilsendt og ment for noen andre?

Anonymkode: 68fec...784

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

3 ting..

1. Jeg har full forståelse for reaksjonen din
2. Du blokkerte han - en helt riktig avgjørelse. 
3. Du sier han har en tendens til å være ruset, dere ses sjeldent og jeg får inntrykk av at han ikke har gjort dette før. Er du sikker på at dette ikke var feilsendt og ment for noen andre?

Anonymkode: 68fec...784

Dette tenkte jeg og

Anonymkode: c463d...8cb

Skrevet

Jeg har selvfølgelig tenkt tanken selv og at det skulle vært sendt til en annen, men faen eller! Jeg håper da virkelig for Guds skyld det!! Motbydelig uansett!

Jeg har aldri snakket med han på messenger eller noe, jeg skrev hei tilbake til han for mange år siden når han skrev hei. 

Skrevet

Syns du overreagerer en smule. Ja, sånt er kvalmt og ekkelt når det skjer uten varsel. Han var sikkert så rusa at han ikke husker det en gang så jeg hadde ikke tatt dette såå alvorlig. Hadde sagt herregud og gjort det du gjorde, å slette og blokkere. Siden du slipper å omgås denne mannen hyppigere enn hvert 4 eller 5 år så er det kanskje glemt innen den tid. 

Anonymkode: 7ea89...f71

Skrevet

Jeg synes også du overreagerer veldig, det er kvalmt, men mest sannsynlig var han ruset og husker det ikke engang....

Jeg hadde valgt å le av det, og glemme det. Hadde sagt det til mannen, for jeg er ikke noe glad i hemmeligheter, men jeg hadde ikke gjort noe stort nummer av det. Jeg hadde bare sagt noe sånt som at "I natt var Truls virkelig rusa, han hadde sendt meg en dickpick, haha, det svei i øynene så jeg fortet meg å slette det og håper jeg aldri hører fra han igjen. Det var sikkert feilsendt, men jeg slettet han uansett, han får ikke sendt meg mer ved en feil når han er ruset altså"

Han er narkoman, ingen vits å lage storm i et vannglass her. Regner med det er mer enn nok problemer med et sånt familiemedlem uansett.

Anonymkode: ce639...7b2

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns du overreagerer en smule. Ja, sånt er kvalmt og ekkelt når det skjer uten varsel. Han var sikkert så rusa at han ikke husker det en gang så jeg hadde ikke tatt dette såå alvorlig. Hadde sagt herregud og gjort det du gjorde, å slette og blokkere. Siden du slipper å omgås denne mannen hyppigere enn hvert 4 eller 5 år så er det kanskje glemt innen den tid. 

Anonymkode: 7ea89...f71

Nei, hun overreagerer ikke. Det er overhodet ikke i orden å sende slike bilder uoppfordret til kvinner. 

Anonymkode: ed307...0f1

Skrevet

Jeg ville kanskje ikke sagt det til alle, for det er ikke nødvendig. Men si det til mannen din, det må du nesten. Det er greit at han vet, da kan han lettere stå bak deg ved neste korsvei og forstå hvorfor du ikke hilser hjertelig på den gamle grisen.

Skrevet

Jeg har roet meg i løpet av formiddagen, men dette var så uakseptabelt og over streken!

Han har to ganger tidligere sendt meg melding. En gang skrev han hei og da skrev jeg hei tilbake for å være hyggelig. Ikke noe annet ble skrevet så klart, jeg har ingenting i den videste verden å snakke med han om.

For noen måneder siden vinket han på messenger, da fikk han ingen svar.

Så kom det i natt. Jeg lar det ligge for denne gang, men om det samme skulle skje igjen eller tilsvarende, vil han få en skyllebøtte og både min mann, svigermor og datteren hans vil få vite om det

Skrevet

Det han gjorde er jo ulovlig, ikke bare ekkelt.

Jeg hadde skrevet tilbake så tydelig og klart at han ikke kunne misforstå, at jeg IKKE ønsket slike bilder, at jeg anser det som trakassering og blotting og at jeg forventer at han ikke tar kontakt i fremtiden. Og sendte han da flere bilder hadde jeg tatt det til politiet.

Anonymkode: f1c36...83d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hun overreagerer ikke. Det er overhodet ikke i orden å sende slike bilder uoppfordret til kvinner. 

Anonymkode: ed307...0f1

Men greit til menn? Siden du spesifiserer kvinner, mener jeg. 

Anonymkode: 8273a...5ba

Skrevet

Naboen min sendte meg sånne bilder på Snap og sa at han var kåt. Både han og jeg er gift.

Anonymkode: d8dd9...658

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes også du overreagerer veldig, det er kvalmt, men mest sannsynlig var han ruset og husker det ikke engang....

Jeg hadde valgt å le av det, og glemme det. Hadde sagt det til mannen, for jeg er ikke noe glad i hemmeligheter, men jeg hadde ikke gjort noe stort nummer av det. Jeg hadde bare sagt noe sånt som at "I natt var Truls virkelig rusa, han hadde sendt meg en dickpick, haha, det svei i øynene så jeg fortet meg å slette det og håper jeg aldri hører fra han igjen. Det var sikkert feilsendt, men jeg slettet han uansett, han får ikke sendt meg mer ved en feil når han er ruset altså"

Han er narkoman, ingen vits å lage storm i et vannglass her. Regner med det er mer enn nok problemer med et sånt familiemedlem uansett.

Anonymkode: ce639...7b2

Ikke enig. Ubedte nakenbilder er en seksuell krenkelse på linje med blotting.

Jeg ville faktisk ha anmeldt, HI.

Anonymkode: 68672...331

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke enig. Ubedte nakenbilder er en seksuell krenkelse på linje med blotting.

Jeg ville faktisk ha anmeldt, HI.

Anonymkode: 68672...331

Oh, jeeesus. Alltid er det noen DIB-damer som skal rope om anmeldelse. Gjesp.

Skrevet
14 minutter siden, LME1001 skrev:

Oh, jeeesus. Alltid er det noen DIB-damer som skal rope om anmeldelse. Gjesp.

Det er ikke å overdrive. Det å sende slike bilder til noen som ikke har bedt om dem eller man vet ønsker dem, det sidestilles av politiet med blotting - og er straffbart.

Politiet og Kripos forsøker å få mer bevissthet rundt dette fordi dette er blitt et stort problem. Mange vet ikke at det er ulovlig.

Kripos ber folk skjerpe seg...: https://www.dagbladet.no/nyheter/a-sende-dickpics-uoppfordret-er-etter-loven-det-samme-som-a-blotte-seg/69605889

Anonymkode: f1c36...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...