Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Overskriften sier det meste. Mammahjertet er trist. Sønnen min har mistet sin bestevenn gjennom 4 år. Bestevennen har dessverre vokst i fra min lille sønn. Det er sårt å se sitt barn alene, når den andre går videre til en populær gjeng. Sukk, jeg antar dette er livets gang.... Jobber for å hjelpe han inn i andre relasjoner, men han er ikke motivert. Føler det blir som å gi råd om "å få seg en ny valp når forrige hund akkurat er død". Måtte bare skrive det, dele det. Anonymkode: 279d4...356
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Barn er flyktige. Det kan jo hende dette varer i en uke. Anonymkode: 27653...8e1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barn er flyktige. Det kan jo hende dette varer i en uke. Anonymkode: 27653...8e1 Har dessverre blitt gradvis mindre kontakt. Har allerede vart en god stund. Takk for at du forsøker å oppmuntre meg. Anonymkode: 279d4...356
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 Stakkars Mammahjertet.. Anonymkode: b1f5c...8ab
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #6 Skrevet 5. april 2019 10 timer siden, amandine skrev: Hvor gammel er han? 8 år Anonymkode: 279d4...356
amandine Skrevet 5. april 2019 #7 Skrevet 5. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: 8 år Anonymkode: 279d4...356 Det er jo bare sånn livet er. Noen finner man og noen vokser man fra. Jeg har alltid tenkt at det er lurt å ha flere gode fremfor én bestevenn, da blir du ikke så sårbar. Kan han få nye hobbyer slik at han kan få flere ben å stå på?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #8 Skrevet 5. april 2019 Det er lurt å ha mer enn en god venn altså, vet aldri hva en annen kan finne på. Jeg tror også at de vokser litt i rykk og napp og får nye venner gjennom skolegangen. Men det er klart det er sårt for gutten din og for deg. Anonymkode: 9d405...309
the amazing spidermamma Skrevet 5. april 2019 #9 Skrevet 5. april 2019 Uff, så trist for gutten din. Sønnen min har mistet to bestevenner fordi de flyttet. Det er et år siden han siste flyttet, og han blir fortsatt savnet, selv om det ikke er så ofte lenger. Heldigvis har gutten min andre venner som har inntatt 'bestevenn-plassen', jeg håper gutten din har det. Det er jo sikkert også veldig leit å bli forkastet av den andre.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #10 Skrevet 5. april 2019 Her var det også stor sorg når bestevennen gjennom alle år flyttet. Heldigvis går det bedre etterhvert.. Klem! Anonymkode: 8fd34...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå