Gå til innhold

Dere som er 5-6 uker, hvilke symptomer har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Samme til meg. De forsvant over natten. Skal på UL i morgen, er i uke 6

Anonymkode: 21afa...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! For min del kom det litt kvalme tilbake igjen i dag. Krysser fingrene for at det er vanlig at symptomer kommer og går, i hvert fall så tidlig i svangerskapet 🙂 Vurdere en UL i uke 7.. 

HI

Anonymkode: e9b0e...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk! Lykke til du også 🙂 ja skal igjen på ul før uke 12, meen pga at jeg mistet symptomene tar jeg en ul i dag for å være på den sikte siden. Ja håper det er normalt 😊 

Anonymkode: 21afa...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 11.32, Anonym bruker skrev:

Tusentakk! Lykke til du også 🙂 ja skal igjen på ul før uke 12, meen pga at jeg mistet symptomene tar jeg en ul i dag for å være på den sikte siden. Ja håper det er normalt 😊 

Anonymkode: 21afa...ada

Hvordan gikk det?<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hatt veldig mye utflod, var det som gjorde at jeg skjønte at jeg var gravid. Ømme pupper, skikkelig ømme, hadde jeg ikke med mine to første, svimmel, evig snurr, kvakmebølger og sliten....  Masse stikkinger nede i "fabrikken". 😍 Uke 5....Hatt symptomer med utflod siden uken etter EL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, glemte å svare på hvordan det gikk, ser du har spurt. Det gikk veldig bra, i dag er jeg 12+0! Var igjen på UL på tirsdag å så enda en levende og frisk baby ❤️ hvordan gikk det med deg? 

Anonymkode: 21afa...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...