Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Vurderer å bestille meg time til uka.. 38 uker da😄 er 3 gangs. Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: d3ca3...814
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Problemet er vel at man aldri kan si at det har effekt, for riene eller modningen kunne skjedd akkurat da uansett Men jeg synes det hadde effekt. Jeg fikk modnings og riestimulerende akupunktur og fikk mye maserier/modningsrier etterpå. De hadde god effekt hos meg, da jeg var hos sjekk hos jordmor etter to behandlinger hadde jeg 3 cm åpning og var helt avflatet. Jeg fikk da runde nr tre med akupunktur og fødte dagen etter, dette var da 8 dager etter første runde. Jeg fikk denne akupunkturen fordi jeg ventet stort barn, de ville ikke sette meg igang eller ta keisersnitt sånn uten videre, så jeg fikk akupunktur og fødte da 17 dager før termin, en unge på 4858g. Anonymkode: e47bb...d18
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Jeg ble satt i gang 6 dager på overtid grunnet lite fostervann. Hadde da fått modningsakupunktur en stund. Jeg var helt moden og avflatet og hadde 3 cm åpning på dagen for igangsettelse. Om dette var takket være akupunktur eller ikke, vites ikke..🤔 Anonymkode: 5c5b1...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå