Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Jeg har fått krav for første gang. Formueskatt. Et identisk beløp er nevnt to ganger. Et til staten og ett til kommunen. Skal jeg legge de sammen og det er min samlede skatt? Jeg trodde at kommune hadde en annen prosentsats, så forstår ikke hvorfor beløpene er like. Er vel neppe så heldig at bare det ene skal betales. Jeg er ung og uerfaren. Så sikkert et dumt spørsmål. Anonymkode: e8fa8...5e2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Det står på slutten av skatteneldingen om du skylder eller får igjen penger. Det er det du skal forholde deg til hvis opplysningene stemmer ellers. Anonymkode: 3337b...9c8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Står 0 på til gode. Et beløp på formueskatt til. Beløpet er nevnt to ganger. Ett til stat og ett til kommune. Men ingen gir meg et svar. 😥 Anonymkode: e8fa8...5e2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 Står det at du skal betale noe da? Anonymkode: f23ba...bc8
sug lut Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Står det at du skal betale noe da? Anonymkode: f23ba...bc8 Men hva er det aller siste tallet på aller siste side, da? Og hva er teksten til det tallet?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 Du skal betale det som står ved restskatt å betale. Står det ikke det så skal du ikke betale noe. Står der null på tilgode har du gått i pluss. Hva er formuen din på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå