Gå til innhold

Jeg har tjent kr 350 000 på en måned


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

Gjest Havfruene

Hva synes dere om det? Gir dere meg tommelen opp, eller hater dere meg for å være kvinne som gjør det bra? Etterfulgt av kvinner som hater kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo nice det, men hva jobber du med siden du kan tjene så rått?

Anonymkode: 6b167...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipp topp tommel opp😊👍🏼! Brukar over eit år på å tene så mykje pengar eg!! 🙈

 

Anonymkode: e188f...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle noen mislike at du ev. tjener så bra? Det er jo flott for deg om det stemmer.

Jeg synes imidlertid litt synd på deg som er så manisk fokusert på ett tema og fordi du i flere tråder har vist så mye fordommer mot andre, spesielt kvinner - det er jo ironisk sett de temaene du tar opp.

Anonymkode: d81f6...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skulle noen mislike at du ev. tjener så bra? Det er jo flott for deg om det stemmer.

Jeg synes imidlertid litt synd på deg som er så manisk fokusert på ett tema og fordi du i flere tråder har vist så mye fordommer mot andre, spesielt kvinner - det er jo ironisk sett de temaene du tar opp.

Anonymkode: d81f6...0ef

Vis meg hvilke tråder jeg har vist at jeg har fordommer mot andre? Jeg har tatt opp temaet; kvinner som hater kvinner. Hva sikter du til? Jeg arbeider MOT slik og derav har jeg også tjent pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har vel solgt brukte truser, da. Deg om det.

Anonymkode: add61...da1

Ja, jeg solgte eks mannens brukte truser. De har høy verdi, mine har null verdi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Havfruene skrev:

Vis meg hvilke tråder jeg har vist at jeg har fordommer mot andre? Jeg har tatt opp temaet; kvinner som hater kvinner. Hva sikter du til? Jeg arbeider MOT slik og derav har jeg også tjent pengene.

Vi kan jo ta den tråden du opprettet og påstod at de fleste på forumet har lav intelligens, og at du var et av få unntak. Og det at du selvfølgelig vet at forumet består av flest kvinner...

Det du påstod der viser absolutt dine fordommer. Det er tydeligvis en godt stykke mellom liv og lære hos deg - selv om du selv selvfølgelig påstår noe annet.

Anonymkode: d81f6...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi kan jo ta den tråden du opprettet og påstod at de fleste på forumet har lav intelligens, og at du var et av få unntak. Og det at du selvfølgelig vet at forumet består av flest kvinner...

Det du påstod der viser absolutt dine fordommer. Det er tydeligvis en godt stykke mellom liv og lære hos deg - selv om du selv selvfølgelig påstår noe annet.

Anonymkode: d81f6...0ef

Men jeg står jo for utsagnet. Kvinner her inne har lavere intelligens. De tjener lite og kritiserer andre som tjener mer, samt har de ikke funnet noen som helst løsninger, annet enn å kritisere andre for de løsninger som er funnet. Jeg brukte Anne Brith som et eksempel. Med en gang jeg gjorde det, ble jeg oppfattet som om jeg var henne. Temaet kvinner som hater kvinner er et uttrykk jeg har skjønt lenge. Det er jo ingen på dette forumet som skjønner at andre enn Anne Brith selv kan forsvare Anne Brith. Det er en rimelig snever forståelse for andre sider av saken. Og nei, atter en gang: jeg er ikke henne. Jeg forsvarer henne og når jeg gjør det, så blir jeg opplyst om at jeg er henne. Det finnes hundre vinklinger av saken, men her inne, finnes det kun 1 vinkling. Dermed mener jeg at forumets "deltakere" er mindre smarte, eller opplyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Havfruene skrev:

Men jeg står jo for utsagnet. Kvinner her inne har lavere intelligens. De tjener lite og kritiserer andre som tjener mer, samt har de ikke funnet noen som helst løsninger, annet enn å kritisere andre for de løsninger som er funnet. Jeg brukte Anne Brith som et eksempel. Med en gang jeg gjorde det, ble jeg oppfattet som om jeg var henne. Temaet kvinner som hater kvinner er et uttrykk jeg har skjønt lenge. Det er jo ingen på dette forumet som skjønner at andre enn Anne Brith selv kan forsvare Anne Brith. Det er en rimelig snever forståelse for andre sider av saken. Og nei, atter en gang: jeg er ikke henne. Jeg forsvarer henne og når jeg gjør det, så blir jeg opplyst om at jeg er henne. Det finnes hundre vinklinger av saken, men her inne, finnes det kun 1 vinkling. Dermed mener jeg at forumets "deltakere" er mindre smarte, eller opplyst. 

men da er du jo dum?

Anonymkode: d6a61...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

men da er du jo dum?

Anonymkode: d6a61...d69

Ha, ha, ja, kanskje det, ifølge deg men dersom det er din eneste kommentar, tenker jeg at den heller får stå alene, slik den er., uten oppbygging. For meg, blir det som et hus uten grunnmur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Havfruene skrev:

Men jeg står jo for utsagnet. Kvinner her inne har lavere intelligens. De tjener lite og kritiserer andre som tjener mer, samt har de ikke funnet noen som helst løsninger, annet enn å kritisere andre for de løsninger som er funnet. Jeg brukte Anne Brith som et eksempel. Med en gang jeg gjorde det, ble jeg oppfattet som om jeg var henne. Temaet kvinner som hater kvinner er et uttrykk jeg har skjønt lenge. Det er jo ingen på dette forumet som skjønner at andre enn Anne Brith selv kan forsvare Anne Brith. Det er en rimelig snever forståelse for andre sider av saken. Og nei, atter en gang: jeg er ikke henne. Jeg forsvarer henne og når jeg gjør det, så blir jeg opplyst om at jeg er henne. Det finnes hundre vinklinger av saken, men her inne, finnes det kun 1 vinkling. Dermed mener jeg at forumets "deltakere" er mindre smarte, eller opplyst. 

 

Du fremstiller virkelig deg selv som en kvinne som hater kvinner når du så kategorisk påstår følgende: "Kvinner her inne har lavere intelligens. De tjener lite og kritiserer andre som tjener mer, samt har de ikke funnet noen som helst løsninger, annet enn å kritisere andre for de løsninger som er funnet."

Når du ikke greier å se inkonsekvensen i egen argumentasjon, da er du bare et godt eksempel på din egen beskrivelse av de som er på forumet... Forstår du ikke det så er du ærlig talt ikke spesielt skarp selv.

 

Anonymkode: d81f6...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Havfruene skrev:

Vis meg hvilke tråder jeg har vist at jeg har fordommer mot andre? Jeg har tatt opp temaet; kvinner som hater kvinner. Hva sikter du til? Jeg arbeider MOT slik og derav har jeg også tjent pengene.

Hvilke kvinner er det som hater kvinner da? Du er veldig opphengt i det

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Havfruene skrev:

Ha, ha, ja, kanskje det, ifølge deg men dersom det er din eneste kommentar, tenker jeg at den heller får stå alene, slik den er., uten oppbygging. For meg, blir det som et hus uten grunnmur. 

Du sier jo at forumdeltakerne er dumme, og du er jo forumdeltaker...

Anonymkode: 6846c...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Havfruene skrev:

Men jeg står jo for utsagnet. Kvinner her inne har lavere intelligens. De tjener lite og kritiserer andre som tjener mer, samt har de ikke funnet noen som helst løsninger, annet enn å kritisere andre for de løsninger som er funnet. Jeg brukte Anne Brith som et eksempel. Med en gang jeg gjorde det, ble jeg oppfattet som om jeg var henne. Temaet kvinner som hater kvinner er et uttrykk jeg har skjønt lenge. Det er jo ingen på dette forumet som skjønner at andre enn Anne Brith selv kan forsvare Anne Brith. Det er en rimelig snever forståelse for andre sider av saken. Og nei, atter en gang: jeg er ikke henne. Jeg forsvarer henne og når jeg gjør det, så blir jeg opplyst om at jeg er henne. Det finnes hundre vinklinger av saken, men her inne, finnes det kun 1 vinkling. Dermed mener jeg at forumets "deltakere" er mindre smarte, eller opplyst. 

Alle forumets deltagere (utenom deg da selvfølgelig) er mindre smarte og mindre opplyste, fordi du fikk kommentar fra 1 person  i den tråden som mente at du var Anne Brith?

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvilke kvinner er det som hater kvinner da? Du er veldig opphengt i det

Anonymkode: d99cd...9e3

Ja, det lurer jo jeg også på, dermed interessert i denne boka, men har selv erfart "fenomenet" og vil gjerne lese om det. Jeg antar at når en kvinne føler seg truet, på hvilket som helst nivå, så oppstår det et problem. Jeg er nysgjerrig på hvor "triggeren" er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle forumets deltagere (utenom deg da selvfølgelig) er mindre smarte og mindre opplyste, fordi du fikk kommentar fra 1 person  i den tråden som mente at du var Anne Brith?

Anonymkode: d99cd...9e3

Ikke alle. Jeg er interessert i å finne de deltakerne som tenker som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke tjener dem på å brette ut deg selv eller mindreårige barn på nett er det Go! herfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Havfruene skrev:

Ikke alle. Jeg er interessert i å finne de deltakerne som tenker som meg. 

De som er like forutintatte, overlegne, nedlatende og dømmende som deg mener du?

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
Akkurat nå, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Så lenge du ikke tjener dem på å brette ut deg selv eller mindreårige barn på nett er det Go! herfra. 

Åh, nei, jeg jobber for oss alle, så frykt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De som er like forutintatte, overlegne, nedlatende og dømmende som deg mener du?

Anonymkode: d99cd...9e3

Det var jo din konklusjon da. Jeg tror ikke at du blir min ansatt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har vel solgt brukte truser, da. Deg om det.

Anonymkode: add61...da1

Hadde du slengt en slik kommentar til en mann?

Anonymkode: 1e76e...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde du slengt en slik kommentar til en mann?

Anonymkode: 1e76e...d21

Det tror jeg neppe. Dermed er boka kvinner som hater kvinner verd å lese. Min konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg også har lyst til å tjene 350.000 på en mnd. Gi meg oppskriften er du snill 😃

Anonymkode: 96891...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...