Gå til innhold

Jeg ønsker meg et barn til, han er ok med dette.... men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vert vårt barn fra før, han med ungdomskjæresten som han var sammen med da han var 17-18 og 21-24år(opphold av og på hos dem). 

Og jeg med en som var av og på i 3år, som resulterte i et barn. Vi har aldri vert sammen men har et godt forhold. Jeg gikk gjennom graviditeten alene da han trakk seg vek den tiden, noe som var veldig sårt. 

Etter en tid ble jeg lei dette forholdet og ønsket meg noe stabilt og fant da han jeg er sammen med nå! Etter to år ble jeg gravid og så veldig frem til å dele graviditeten med noen!  

Så kom problemene, alt var helt topp helt til vi fant ut det var en jente. Han har alltid ønsket seg en jente, men han klarte ikke ta i meg seksuelt pga det var en jente. Dette var som å skru av en bryter den dagen vi var på ul. Han begynte si «ja jeg får vel bare ha sex med deg da, hvis du trenger det» hvis jeg ønsket sex. Han har en sønn fra før, så da han sa nei til meg så sa an også at han hadde ikke et problem med dette med xen!  Noe som igjen gjorde enda mer vondt da jeg var veldig sårbar og synest det var leit at vi ikke fikk oppleve dette første gang sammen (jeg fødet første alene). Dette holdt han på med i 1.5år, fra vi var på ordinær ul i uke 18! For å si det sånn, dette satt dype spor og jeg kjenner enda 4år etter at det knytter seg i brystet og halsen når jeg tenker på det. Jeg følte meg rett og slett lite attraktiv gjennom svangerskapet og tiden etter. 

Jeg er en veltrent jente, jeg var aldri stor gravid med noen av dem og kroppen har gått fort tilbake til normal. Jeg har ingen strekkmerker etter graviditetene heller, ikke at det skal være et problem men jeg bare påpeker at jeg forstår ikke hvorfor han skal få meg til å føle meg ellendig når det ikke er noe jeg egentlig føler om meg selv! Jeg har ingen komplekser etter verken graviditet eller fødsler selv! Så jeg blir forbannet på at og jeg slet mye med selvbilde pga HANS kommentare og adferd. Det har gått seg til over tid, men jeg er livredd for gjentakelse! Så mye at det veier mot at jeg vil ha et barn til med han! Og det barnet står høyt på min ønskeliste. 

Men er det verdt det? 

Anonymkode: efc32...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hva problemet hans var..? Han kunne ikke ha sex med deg, fordi babyen var en jente?? Men det var greit hvis babyen var gutt? Send han i terapi før du blir gravid på nytt! 

Anonymkode: 7218a...8f6

Skrevet

Eh,  det er det særeste jeg har hørt om. Hva forklarer han denne aversjonen med?? Har han et forkakla kvinnesyn?

Anonymkode: 16ab1...b3d

Skrevet

Jeg synes også at det var veldig merkelig måte han reagerte på, bare fordi det var jente dere ventet. Og ikke bare det, at han av den grunn ikke ville ha sex med deg på 1,5 år! Veldig merkelig!

Har du spurt ham hvorfor det med jente fikk det til å stoppe for ham?

Jeg må innrømme at dette er så utrolig sært at jeg ikke kan komme på en normal grunn til at han skulle reagere slik. Eller, jeg kommer på en eneste, men den blir for syk. Er hans første barn gutt?

Hvis dere ellers har det bra nå og han er en god far, så hadde jeg nok bedt om parterapi før jeg vurderte om jeg skulle få flere barn med ham. Jeg hadde ikke fått flere barn med ham uten å vite årsaken til at han han "klikket" fordi dere ventet jente. Det må jo være en grunn.

Anonymkode: fff16...d2a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes også at det var veldig merkelig måte han reagerte på, bare fordi det var jente dere ventet. Og ikke bare det, at han av den grunn ikke ville ha sex med deg på 1,5 år! Veldig merkelig!

Har du spurt ham hvorfor det med jente fikk det til å stoppe for ham?

Jeg må innrømme at dette er så utrolig sært at jeg ikke kan komme på en normal grunn til at han skulle reagere slik. Eller, jeg kommer på en eneste, men den blir for syk. Er hans første barn gutt?

Hvis dere ellers har det bra nå og han er en god far, så hadde jeg nok bedt om parterapi før jeg vurderte om jeg skulle få flere barn med ham. Jeg hadde ikke fått flere barn med ham uten å vite årsaken til at han han "klikket" fordi dere ventet jente. Det må jo være en grunn.

Han kom med noen vage forklaringer om «tenk om han var borti henne». Ja hans første er gutt, det gjorde han også klart at det ikke var et problem hvis det hadde vert gutt. 

de har et godt far/datter forhold og har alltid hatt det. 

Jeg har mine teorier om dette handler om å psyke meg ned og ha kontroll på meg. Han begynte samtidig å komplimentere andre jenter (venninner og damene til venner av han) veldig tydelig. Hvis jeg spurte om jeg var pen da jeg hadde kledd meg for en anledning så kunne han svare f.eks «bare gå sånn du» og jeg sier ja var jeg pen, så svarer han «joda». 

Hi

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han kom med noen vage forklaringer om «tenk om han var borti henne». Ja hans første er gutt, det gjorde han også klart at det ikke var et problem hvis det hadde vert gutt. 

de har et godt far/datter forhold og har alltid hatt det. 

Jeg har mine teorier om dette handler om å psyke meg ned og ha kontroll på meg. Han begynte samtidig å komplimentere andre jenter (venninner og damene til venner av han) veldig tydelig. Hvis jeg spurte om jeg var pen da jeg hadde kledd meg for en anledning så kunne han svare f.eks «bare gå sånn du» og jeg sier ja var jeg pen, så svarer han «joda». 

Hi

Jeg vet at det er noen menn som faktisk sliter med å ha sex når dama er gravid, fordi de har en eller annen dustete forestilling om at de er borti eller uanstendig mot barnet. En nær venninnes mann hadde det slik, men han lo jo av seg selv også fordi han så det ulogiske i det. Og når svangerskapet var over var det jo ikke noe problem lenger.

Din mann brukte jo denne unnskyldningen et år etter fødselen også, og da holder ikke forklaringen hans lenger.

Du skriver at han vil psyke deg ned og ha kontroll på deg - hvorfor er du sammen med en mann som behandler deg slik? Å få flere barn med en slik mann ville vært utelukket for meg.

Nei, jeg holder på det med parterapi!

Skrevet

Det jeg lurer på, er hvorfor du i det hele tatt er sammen med denne mannen, som istedenfor å føle deg som den fantastiske kvinnen du er, heller får deg til å føle deg elendig? I tillegg ønsker du enda et barn med han? 

Anonymkode: 997de...198

Skrevet

Jesus i enga!!!

Anonymkode: a16fb...6c9

Skrevet

Du vil ha enda flere barn med ham? Hvorfor i alle dager?

Skrevet

Hvorfor vil du ha et barn med en mann som tydeligvis forakter deg

Anonymkode: 4479e...8d4

Skrevet

Trolletråd folkens. Dette er ikke en reell problemstilling.

(Og ja, jeg VET det.)

Anonymkode: c0902...cc1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

(Og ja, jeg VET det.)

Enten er du moderator eller så VET du ingenting. Og so what, om dette og absolutt  alle andre innlegg er oppdiktete, underholdning er det uansett.

Skrevet

(Og ja, jeg VET det.)

Ikke med mindre du er moderator.

Skrevet

HI du må være tett i nøtta om du ikke har klart å lese deg opp på reaksjoner hos kommende fedre. 

Du bør søke hjelp hos en psykolog.. 

Anonymkode: 48459...588

Skrevet

HI du må være tett i nøtta om du ikke har klart å lese deg opp på reaksjoner hos kommende fedre. 

Hvor lang tid etter fødselen kan man forvente at far oppfører seg som en kommende far...?

(His mann gjorde det et år etter fødsel...)

Skrevet

Uff ja dakar mannen som nhar en kone som er helt tett i nøtta... Her er det vel du som er tett i nøtta, ikke hi

Skrevet

Skjønner ikke helt problemer jeg da..... han vil ikke ha sex med deg... da blir det vel ikke flere barn heller??

Dessuten høres han ikke helt frisk ut. Få han til å oppsøke hjelp eller finn en annen mann!!

Anonymkode: 1d9ba...146

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lang tid etter fødselen kan man forvente at far oppfører seg som en kommende far...?

(His mann gjorde det et år etter fødsel...)

Hvor lang tid skal det ta før HI snakker med mannen sin om dette. Isteden for å være en dramaqueen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...