Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 En bekjent på 13 år har fått diagnosen disosiativ lidelse. Noen som kan fortelle litt im hva dette betyr? Årsak, forløp, behandling mm? Anonymkode: a9f24...bcd
Anonym bruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Årsak er som regel traume trodde jeg. Det handler om at man fjerner seg fra virkeligheten og evnt seg selv når man blir trigget. Jeg selv føler det som at jeg er i en boble, at den virkelige verden er litt lenger unna meg på en måte. I en slik tilstand er jeg veldig lite var på hva som skjer rundt meg. Jeg kjenner kanskje ikke igjen folk, jeg er veldig glemsk, jeg sliter med å konsentrere meg og å lese eller regne ut ting. Jeg merker ikke helt hva som skjer med kroppen min. Kan gå med et sår feks uten å forstå hvor vondt det egentlig er/ burde være. Anonymkode: ceebe...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå