Gå til innhold

Blander meg for mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 17 åring som spiller fotball. Men han er ikke så gira på treninger. Før var han med på alle treninger. Men nå kanskje 50% . Han sier han er sliten og orker ikke å trene i dag, men så drar han ut å henger med kompiser istedet. Da blir jeg litt irritert. Vi betaler mye i treningsavgift, så da mener jeg at han bør trene. Han har tid til kompiser de andre kveldene. Men han mener at jeg er den eneste mora som blander meg inn i dette 🤣 Er jeg det? 

Anonymkode: 72e54...f5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh, nei. Du betaler, du bestemmer! 

Anonymkode: b697c...8b4

Skrevet

Han bør stille. Han har meldt seg på og forplikta seg. I tillegg betaler du! 

Skrevet

Viss du betaler har du jo noe du skulle sagt? Dessuten har han jo en forpliktelse ovenfor laget sitt. Så enten bør han slutte helt eller stille på treningene. 

Skrevet

Da hadde jeg bare svart at da får han betale. Enkelt og greit!

Anonymkode: 68abd...cc7

Skrevet

Regelen hos oss er at barna forplikter seg til treninger så lenge vi betaler alle medlemskap, avgifter, betaler for treningsklær og utstyr,  stiller på dugnad, har verv og Gud vet hva vi ikke gjør i alle disse idrettene. Her er ikke treningen er valg. Er de slitne er dag er det ok, men da skal de ikke prioritere andre ting, da er de hjemme og slapper av

Anonymkode: 1b409...2f6

Skrevet

Han er med i en lagidrett og har en forpliktelse overfor laget også, ikke bare deg.

Enten må han slutte med fotball eller stille på trening. Faren ved å slutte er jo at han også slutter trene da, egentrening er ikke alltid like lett å motivere seg til i den alderen der...

Anonymkode: d3a70...89f

Gjest KenCreek
Skrevet

Høres ut som han er lei og ikke har lyst å spille fotball mer. Hvilket er helt vanlig i den alderen. 

Er det sånn at det er dere foreldre som er mest gira på dette? 

Skrevet

Greit nok at det er surt å betale for noe en ikke stiller opp på, men enten får man være med 100% eller så får man slutte. Om man skal være med på ting, der andre er avhengig av at du kommer, så forplikter man faktisk å stille.

Anonymkode: ccb8a...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...