Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Har et høstbarn fra før og venter nå et mai-barn. Trenger jeg grave frem Voksiposen fra loftet nå, eller kan den ligge til høsten? Hva har man i vogna til nyfødte vår/sommerbarn? Anonymkode: 66aa0...352
Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Min første er April barn. Brukte voksiposen en stund. Evt i bunn, åpen, med dyne over når det ble varnere Anonymkode: 42e26...f82
Syngensang Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Spørst jo veldig om du bur på Lindesnes eller Kirkenes. Og om det blir ein kald sur mai med snø på toppane, eller om det blir 30 grader og sol... Eg ville hatt ein litt tynnare pose, gjerne fora, men ikkje heilt voksi type for. Du kan jo supplere med dyne, og tepper om det blir veldig kaldt.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 Hadde tatt den frem i tilfelle. Eller brukt lammeskinn og dyne. Anonymkode: 33a3a...8bd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 Jeg bor helt nord, type kirkenes-området. Jeg har alltid brukt voksiposen, sommer som vinter, bare med mindre klær på ungen. Har august og novemberbarn. Var vel dager midt på sommeren hvor vi ikke brettet posen sammen, men brukte den som dyne. Har du pose med sommer og vinterdyne? Vi hadde bare vinterdyne. Var litt varmere sommer når minste var liten, brettet da til et fleecepledd og la inni trekket i stedet for ull-dyna. Fungerte utmerket det og. Jeg foreslår at du uansett finner frem voksien og vasker trekket, gjør den klar, du blir jo å få bruk for den til høsten uansett. Anonymkode: 06849...bc9
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 Jeg bor i Oslo, det er jo litt vesentlig ja 😀 Da tror jeg at jeg tar den frem og bare ser an hvordan våren blir... Anonymkode: 66aa0...352
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #7 Skrevet 4. april 2019 Jeg bor på sørlandet og har to mai-barn, har ikke brukt pose til dem. Ene lå på lammeskinn med dyne over seg, andre hadde vi en hetebølge når ble født så hun lå i kortermet body med et helseteppe rundt seg. Anonymkode: 3a215...cea
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #8 Skrevet 4. april 2019 Hadde ikke kjørt full vintervoksi i mai. Til maibarnet mitt brukte jeg dyne og skinn. Var en varm mai, da, så lå faktisk mye kun med teppe og evt vogntrekket hvis det var litt vind. Hadde også en tynn ullpose fra Lillelille (https://www.lilleprinsen.no/produkt/lillelille-lillesommer/), som var super på høsten. Anonymkode: 0822f...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå