Gå til innhold

Vondt over vestre ribben, noe å gjøre med det?


Hirka89

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 30+4 uker, og har siste 2 ukene begynt å få vondt i venstre ribben, eller området over. Jeg får spesielt vondt av å sitte og bøye meg. Hvis jeg har sittet i mer enn 20-30 min begynner det å gjøre veldig vondt. Stå føles bedre, men ligge på høye side er det som fungerer best for å lette smertene. Nå er problemet at jeg sitter med hjemmeeksamen frem til torsdag kl.10, og det innebærer jo at jeg må sitte foran pc'en 😅 Så, er det noe å gjøre for å lette smertene? Eller må jeg bare leve meg gjennom det ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.4.2019 den 11.38, Hirka89 skrev:

Jeg er nå 30+4 uker, og har siste 2 ukene begynt å få vondt i venstre ribben, eller området over. Jeg får spesielt vondt av å sitte og bøye meg. Hvis jeg har sittet i mer enn 20-30 min begynner det å gjøre veldig vondt. Stå føles bedre, men ligge på høye side er det som fungerer best for å lette smertene. Nå er problemet at jeg sitter med hjemmeeksamen frem til torsdag kl.10, og det innebærer jo at jeg må sitte foran pc'en 😅 Så, er det noe å gjøre for å lette smertene? Eller må jeg bare leve meg gjennom det ? 

Ikke så mye å gjøre med det med liten i magen, vil æ tro. Bare å gjøre det beste ut av det. 

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...