Tiaelia Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Jeg har hatt en SA og en BO, og da var testene ganske svake sånn 10 dpo. Idag (10 dpo) ser den ut sånn her: er det et positivt tegn? Eller spiller styrken ikke noe roll? 😕 Er utrolig nervøs og redd nå. Mensen skal/skulle komme te helgen.
Melkefrue Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 Hei! Alle mine tester var like svake/sterke enda det var sa, exu, ma eller et fullgått svangerskap. Min erfaring er at styrken på testen ikke har noe å si for om det går bra eller dårlig. Jeg testet tidlig med alle hvor ma og exu ble oppdaget i uke 9, sa i uke 12. Krysser fingrene for at det går rette veien for deg 🤞🏻
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 Hatt 1 vellykket svangerskap og 2 SA., Er nå i uke 23 i andre svangerskap og nå og sist vellykket svangerskap hadde sterk positiv men SA hadde svak.. Anonymkode: 88c7e...90a
Tiaelia Skrevet 2. april 2019 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2019 8 timer siden, Melkefrue skrev: Hei! Alle mine tester var like svake/sterke enda det var sa, exu, ma eller et fullgått svangerskap. Min erfaring er at styrken på testen ikke har noe å si for om det går bra eller dårlig. Jeg testet tidlig med alle hvor ma og exu ble oppdaget i uke 9, sa i uke 12. Krysser fingrene for at det går rette veien for deg 🤞🏻 Tusen takk for ditt svar, da får jeg bare vente å håpe at det går rette veien denne gangen
Tiaelia Skrevet 2. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hatt 1 vellykket svangerskap og 2 SA., Er nå i uke 23 i andre svangerskap og nå og sist vellykket svangerskap hadde sterk positiv men SA hadde svak.. Anonymkode: 88c7e...90a Tusen takk for ditt svar Jeg får bare krysse fingrene 🤞
Vaskedama Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 Jeg har bare positive erfaringer med så sterke. Da har du høy hcg. Jeg hadde skyhøy, og fikk sånne tester. Lykke til. Håper alt går fint ⭐ det fortjener du etter det du har vært igjennom.
Tiaelia Skrevet 2. april 2019 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2019 1 time siden, Vaskedama skrev: Jeg har bare positive erfaringer med så sterke. Da har du høy hcg. Jeg hadde skyhøy, og fikk sånne tester. Lykke til. Håper alt går fint ⭐ det fortjener du etter det du har vært igjennom. Åh så godt å høre! Tusen takk for ditt svar 🌸 Jeg håper det er samme med meg da og at 🌱 setter seg fast ordentlig. Jeg orker virkelig ikke enda en mislykket graviditet Takk for støtten ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå