Gå til innhold

Sterkt test = et positivt tegn?


Tiaelia

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en SA og en BO, og da var testene ganske svake sånn 10 dpo. Idag (10 dpo) ser den ut sånn her: 

F6B81A69-21BC-4CD6-BC35-DBC2885C5F81.thumb.jpeg.8a6728b537681e3549f55d7b0340cd0c.jpeg

er det et positivt tegn? Eller spiller styrken ikke noe roll? 😕 Er utrolig nervøs og redd nå. Mensen skal/skulle komme te helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

Alle mine tester var like svake/sterke enda det var sa, exu, ma eller et fullgått svangerskap. Min erfaring er at styrken på testen ikke har noe å si for om det går bra eller dårlig. Jeg testet tidlig med alle hvor ma og exu ble oppdaget i uke 9, sa i uke 12. 

Krysser fingrene for at det går rette veien for deg 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt 1 vellykket svangerskap og 2 SA., Er nå i uke 23 i andre svangerskap og nå og sist vellykket svangerskap hadde sterk positiv men SA hadde svak..

Anonymkode: 88c7e...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Melkefrue skrev:

Hei! 

Alle mine tester var like svake/sterke enda det var sa, exu, ma eller et fullgått svangerskap. Min erfaring er at styrken på testen ikke har noe å si for om det går bra eller dårlig. Jeg testet tidlig med alle hvor ma og exu ble oppdaget i uke 9, sa i uke 12. 

Krysser fingrene for at det går rette veien for deg 🤞🏻

Tusen takk for ditt svar, da får jeg bare vente å håpe at det går rette veien denne gangen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hatt 1 vellykket svangerskap og 2 SA., Er nå i uke 23 i andre svangerskap og nå og sist vellykket svangerskap hadde sterk positiv men SA hadde svak..

Anonymkode: 88c7e...90a

Tusen takk for ditt svar :) Jeg får bare krysse fingrene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare positive erfaringer med så sterke. Da har du høy hcg.  Jeg hadde skyhøy, og fikk sånne tester. Lykke til. Håper alt går fint det fortjener du etter det du har vært igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Vaskedama skrev:

Jeg har bare positive erfaringer med så sterke. Da har du høy hcg.  Jeg hadde skyhøy, og fikk sånne tester. Lykke til. Håper alt går fint det fortjener du etter det du har vært igjennom. 

Åh så godt å høre! Tusen takk for ditt svar 🌸 Jeg håper det er samme med meg da og at 🌱 setter seg fast ordentlig. Jeg orker virkelig ikke enda en mislykket graviditet :( Takk for støtten ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...