Gå til innhold

Surprise party- jeg død av stress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann fyller rundt og jeg har i den anledning inviteret hans venner på surprise party. Helt fra starten har det være stresss rundt datoen. Valgte tydeligivis en dato som mange allerede var booket på. I tillegg så kom min sønn pludselig videre i en konkurranse som skulle ha finale denne dato (han gikk "heldigvis" ikke videre til finalen- best mom sitat). Når har mannen opplyst at han skal på surprise party selv denne dagen for en av vennene som er invitert med til han egen fest. Når vet jeg ikke hvordan jeg skal forhindre min mann i å gå på sin venns fest og komme på sin egen i stedet. Hadde planen klar da festen skal holdes hos min sønns kompis hvis far er venn med min mann. Han som skal ha surprise party samme dag er ikke i samme vennegjeng som der festen skal holdes.

Noen tips til hvordan jeg kan få han til å holde dagen av som trumfer en venns surprise party? Vil helst ikke avslører mine planer før han står der på festen....

Første surprise party som gir meg så mange headaches. Føler nesten den var/er dømt til å mislykkes

Anonymkode: dc36b...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dør av stress - skulle det stå i overskriften

Skrevet

Gå fra overraskelse til vanlig selskap! Overraskelse er oppskrytt. 

Anonymkode: 3c75a...d74

Skrevet

Uff, jeg hadde dødd om noen arrangerte et surprise party for meg, men du kjenner forhåpentligvis mannen din og vet han vil like det...

Går det ikke så går det ikke, da må du rett og slett fortelle han at du har sagt ja til noe denne dagen. Du trenger jo ikke ødelegge hele overraskelsen, men si at dere skal på middag til noen eller noe sånt også blir det fullt party isteden.

Anonymkode: 0f432...f61

Skrevet

Mitt beste tips er å droppe surprise party, for det er helt pyton, og heller si det som det er.

Anonymkode: f3664...52b

Skrevet

Sikkert ikke det du vil høre, men jeg hadde hatet det om noen organiserte overraskelsesfest til meg.

Virkelig hatet det.

Skrevet

Støtter de over, ville faktisk «dødd» selv - om mannen min arrangerte dette (han kjenner meg heldigvis såpass).. avlys selskapet med en spøkefull undertone om at bursdagsbarnet er blitt invitert i en annen overraskelsesfest samtidig. 

Anonymkode: efe1a...cb7

Skrevet

Jeg elsker supriseparty! Herregud hva for slags surpomper henger her inne egentlig? 

Du må si at du vil at dere skal ha alenetid. Gå på kino bare dere to eller noe i den duren. At du har savnet han og vil at dere skal tilbringe litt ekstra tid sammen i anledning bursdagen hans. Dette er tiden for samtale og nærhet, når dere rundt tiår! Noe i den duren 😜

Anonymkode: 07d73...019

Skrevet

Fortell arrangøren av det andre selskapet om dine planer og lur ham over til eget selskap.

Anonymkode: 807b8...14e

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker supriseparty! Herregud hva for slags surpomper henger her inne egentlig? 

Du må si at du vil at dere skal ha alenetid. Gå på kino bare dere to eller noe i den duren. At du har savnet han og vil at dere skal tilbringe litt ekstra tid sammen i anledning bursdagen hans. Dette er tiden for samtale og nærhet, når dere rundt tiår! Noe i den duren 😜

Anonymkode: 07d73...019

Jeg er ikke en surpomp 😁 Blid og glad Jeg, men HATER suprisegreier. Ikke gøy i det hele tatt. Du elsker vel også selskapsleker? Hehe 😘

Anonymkode: 66271...eb4

Skrevet

Hadde elsket det å få surprise party.

Jeg hadde fortalt han at jeg hadde billetter til et show, på feks Latter, til dere to den dagen, at det skulle være en overraskelse, men siden han har begynt å planlegge andre ting må du bare fortelle det nå.

Anonymkode: 19d71...ab8

Skrevet

Takk for svar alle. Heldigvis kjenner jeg min mann godt nok til å vite at han vil elske å få surprise party. Er faktisk ikke første gang jeg har arransjert det for han. Rart at så mange her tror jeg ville ha arransjert det dersom han ville hate det. Heldigvis er vi alle forskjellige.

Jeg tror bare jeg får si at jeg har kjøpt konsetbiletter eller noe slik som en overraskelses gave. Tror dessverre han da vil skjønne noe er på gang.

Skrevet

Kan du ikke bare kontakte han som har invitert mannen din? Merkelig at han har invitert han, om han vet at du planlegger noe den dagen... Kanskje han gjør det for å lure mannen din? 

Anonymkode: 6f77a...71d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare kontakte han som har invitert mannen din? Merkelig at han har invitert han, om han vet at du planlegger noe den dagen... Kanskje han gjør det for å lure mannen din? 

Det er jo surprise party for kompisen og

Anonymkode: d914d...db1

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var min tanke også.

Hi, det mest nærliggende er jo å snakke med den som er invitert til dere på surpriseparty og så inviterer din mann til eget selskap. Snakk med ham. Sammen kan dere sikkert komme på en avledningsmanøver som vil holde din mann i lykkelig uvitenhet ;)

Anonymkode: f0753...156

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo surprise party for kompisen og

Anonymkode: d914d...db1

Det fikk jeg ikke med meg før jeg skrev mitt svar etter deg.

Da blir mitt råd til Hi å ta kontakt med de som arrangerer surprisepartyet til den andre. Det vil jo være et perfekt skalkeskjul - begge inviteres til den andre og forstår ikke at de skal i sitt eget overraskelsesselskap :)

Anonymkode: f0753...156

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...