Gå til innhold

Hvilken posesjokoladekake er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

☺️

Anonymkode: b6455...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toro. Best på smak. Også bra fordi den er glutenfri og melkefri (Om man bruker melkefritt smør)

Anonymkode: ce81e...9ca

Skrevet

Alle smaker langt fra hjemmebakt kake men Møllerens gulrotkake fungerer om du erstatter oljen ned meierismør og tilsetter 1 revet eple og 1-2 revne gulrøtter.  

Anonymkode: b5d89...2a4

Skrevet

Jeg liker godt Toro sin langpanne sjokoladekake 🙂

Anonymkode: c972b...6a3

Skrevet

Møllerens sjokoladelangpanne smaker mye bedre enn Toro sin etter min mening. Hadde nylig flere selskaper og laget først Toro sin, prøvde dere Møllerens i neste feiring og den var mye bedre. Så da ble det den i tredje feiring også.. (ungene har bursdag tett). De har noen tips bakpå pakken til Møllerens, og da ble den enda bedre. 

Anonymkode: 69a17...251

Skrevet

Toro med kefir i stedet for vann. Blir saftig og god! 👍 

Anonymkode: 8371e...cab

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle smaker langt fra hjemmebakt kake men Møllerens gulrotkake fungerer om du erstatter oljen ned meierismør og tilsetter 1 revet eple og 1-2 revne gulrøtter.  

Anonymkode: b5d89...2a4

Gulrot er ikke sjokolade...

Anonymkode: 557a5...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...