GĂ„ til innhold

Noen som vil bli kjent?


rosene

Anbefalte innlegg

Heia.

Jeg kunne tenke meg noen nye venninner😊 SĂ„ mange har flytta , og mine beste venner bor sĂ„ laaaaangt unna,desverre. 

Litt om meg : 

Blir 40 Ă„r i okt. Har 3 vakre  barn , pĂ„ 19 ,17 og 12.5 Ă„r. Elsker Ă„ male, lage kunst. Er synsk og driver med tarot/englekort/healing. Syntes det er veldig spennende, ennĂ„ mye Ă„ lĂŠre. DrĂžmmen er Ă„ gĂ„ kurs hos Lilli Bendriss ❀ Fikk veldig sansen for henne, da j mĂžtte henne for 2 Ă„r siden. Kjempe dame.Hun har et bilde som jeg har malt, sĂ„ stolt av det❀ Elsker Ă„ bake og lage mat. Har samboer og en hund. Liker turer i skogen og fisketurer😊 Jeg er som regel i godt humĂžr,sprudlende , snakker mye , men det er vel Adhd 😉 Ellers snill og grei. Jeg bor i mĂžre og romsdal, men er inntrisert i Ă„ komme i kontakt med hele Norge 😊 Skriv noen ord om deg seg, sĂ„ kanskje blir vi kjent 💖 Ha en fin uke der ute . 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

PĂ„ 1.4.2019 den 12.00, rosene skrev:

Heia.

Jeg kunne tenke meg noen nye venninner😊 SĂ„ mange har flytta , og mine beste venner bor sĂ„ laaaaangt unna,desverre. 

Litt om meg : 

Blir 40 Ă„r i okt. Har 3 vakre  barn , pĂ„ 19 ,17 og 12.5 Ă„r. Elsker Ă„ male, lage kunst. Er synsk og driver med tarot/englekort/healing. Syntes det er veldig spennende, ennĂ„ mye Ă„ lĂŠre. DrĂžmmen er Ă„ gĂ„ kurs hos Lilli Bendriss ❀ Fikk veldig sansen for henne, da j mĂžtte henne for 2 Ă„r siden. Kjempe dame.Hun har et bilde som jeg har malt, sĂ„ stolt av det❀ Elsker Ă„ bake og lage mat. Har samboer og en hund. Liker turer i skogen og fisketurer😊 Jeg er som regel i godt humĂžr,sprudlende , snakker mye , men det er vel Adhd 😉 Ellers snill og grei. Jeg bor i mĂžre og romsdal, men er inntrisert i Ă„ komme i kontakt med hele Norge 😊 Skriv noen ord om deg seg, sĂ„ kanskje blir vi kjent 💖 Ha en fin uke der ute . 

Jeg vil gjerne bli kjendt med deg. Er en dame pÄ 55 Är. Er gift men mye ensom. Elsker dyr og har to katter men h or bor du da. Jeg bor i stavanger

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 9 mĂ„neder senere...

Litt seint svar , har ikke sett denne mld. Er du fortsatt inntrisert? Jeg bor i Mþre og romsdal. Artig at du ville bli kjent. Klem fra meg 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...