Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Er det for risikofylt å reise med Kielferga når jeg er 37 uker på vei og være tilbake i Oslo (hvor vi bor) når jeg er 38 uker? Vet ikke om det er helsepersonell om bord. Jeg er gravid med barn nummer 2 og har et ukomplisert svangerskap. Nummer 1 ble født 1 uker etter termin. Ville du holdt deg hjemme eller dratt? Anonymkode: 3c2e7...80b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Barnet kan jo komme til termin... Det vil si 3 uker før og 3 uker etter. Anonymkode: 1c251...0df
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det for risikofylt å reise med Kielferga når jeg er 37 uker på vei og være tilbake i Oslo (hvor vi bor) når jeg er 38 uker? Vet ikke om det er helsepersonell om bord. Jeg er gravid med barn nummer 2 og har et ukomplisert svangerskap. Nummer 1 ble født 1 uker etter termin. Ville du holdt deg hjemme eller dratt? Anonymkode: 3c2e7...80b Mitt første barn kom to dager over termindato, den andre kom da jeg var 37+1. Var ingen ting som tydet på det på forhånd, hadde faktisk gått ut i permisjon den dagen det skjedde. Ville absolutt ikke tatt sjansen på å føde på ferga! Anonymkode: fcfbd...244
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Det hadde jeg aldri verden tatt sjansen på. Vil de ha deg ombord i det hele tatt? Anonymkode: a51cb...e81
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Ok. Da tar jeg ikke sjansen. Man kan jo aldri vite. Er jo normalt å bli født fra uke 37 til uke 42. Snart 5 år siden sist jeg fødte og ingen svangerskap er like. Måtte bare lufte tankene litt HI Anonymkode: 3c2e7...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå