Gå til innhold

Gulpesmekke for voksne


Amin Alamdari

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg driver i disse dager og utvikler en idè som jeg foreløpig kaller en "gulpesmekke" for voksne. Min svigerinne klagde over dette da hun alltid måtte plassere et håndkle over skulderen som nevøen min kunne gulpe på etter amming. Ofte endte dette med å bli et søl. 

Smekken i seg skal simpelthen være en krage som skal være enkel å bruke, rengjøre og behagelig for deg og din baby. I tillegg skal den kunne "fange" gulpet uansett hvilken posisjon man er i (stående, sittende, liggende - gulp kommer gjerne uventet:)). 

Jeg vil i første omgang forhøre meg om dette høres interessant ut, og om det er problem flere kjenner til? Er det et ønske der ute om at et slikt produkt skal komme på markedet? Alle kommentarer og innspill er velkomne! 

Med vennlig hilsen

Amin Alamdari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes en klut av et eller annet slag har vært helt ok, ser ikke for meg at jeg ville gått rundt med en eller annen løsning som skal fange opp gulp uansett om jeg ligger, sitter eller står.

Hvordan tenker du denne skal se ut? Hvilket materiale?

En klut er fleksibel og vaskes kjapt i maskin, og fyller behovet for min del, hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...