Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 I tillegg til de nevnte steder: Spiseloppen inne i Christiania Camilla Plums restaurant Cap Horn i Nyhavn (men hold lang avstand fra resten av Nyhavn, det er et overpriset område.) Hvis dere vil ha en deilig opplevelse: bestill prinsessebehandling på Samhadi Spa, rett ved Gammeltorv det også For litt lek og moro kan man jo bestille opphold i et såkalt Escape room? Konserter og utestedere finnes over alt. Selv har jeg mest vært på byen på Victors og Lusso rett ved Kongens Nytorv. På Lusso er det fantastisk stemning, men umulig å snakke, bare danse. På Victors er det gammel musikk fra 70- 80- og 90-tallet, sånn som jeg liker. Anonymkode: 437e5...2df
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Tusen takk for tips, skulle presisert at det ikke er restauranter jeg er ute etter, men ting å se og oppleve. Vi har allerede bestilt bord der vi skal spise. Anonymkode: 753f5...c6a
Himmel og hav Skrevet 31. mars 2019 #6 Skrevet 31. mars 2019 Ikke restaurant, men de beste kakene: Dessertdragens kageverksted. Kjøp linser eller sitronkage. Verd hele flyturen.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for tips, skulle presisert at det ikke er restauranter jeg er ute etter, men ting å se og oppleve. Vi har allerede bestilt bord der vi skal spise. Anonymkode: 753f5...c6a Kommer jo an på hva dere er interessert i? Hvis det er kultur, prøv Kultunaut.dk og søk på tema? Anonymkode: 437e5...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå