Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Vi var til legen og han kunne kjenne «noe» i magen hennes, klump eller noe....dette har han nå kjent 2 ganger og hun er henvist til sykehuset. Legen ville ikke si så mye hva det kunne være, spurte om hun var plaget med hard mage, om vi har tarmproblemer i familien osv... Jeg er kjemperedd og tenker kreft med en gang jeg hører ordet klump....noen som har opplevd det samme?😔 Anonymkode: b4e76...897
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Forstoppelse. Da kan legen kjenne at det ligger en «hard» klump litt høyt oppe i magen. Ville i utgangspunktet ikke tenkt «worst case» her altså. Men bra dere får henvisning, for problemer med fordøyelse kan være plagsomt nok.... Anonymkode: 78165...f0c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Det var i området der tykktarmen er....hun hadde vært på do begge gangene dagen før legetimen...ene gangen normal avføring og andre gangen hard...ellers er avføringen hennes normal, men kommer sjelden veldig mye ut... Anonymkode: b4e76...897
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det var i området der tykktarmen er....hun hadde vært på do begge gangene dagen før legetimen...ene gangen normal avføring og andre gangen hard...ellers er avføringen hennes normal, men kommer sjelden veldig mye ut... Anonymkode: b4e76...897 Man kan være sprengt av forstoppelse og likevel ha avføring. Avføringen kan være hard, kremere, eller tynnflytende.. noe slipper forbi somoftest. Tykktarmen ligger høyt i magen ja, går ned mot siden og bak. Så litt høyt oppe mot venstre side klemmer legen gjerne forholdsvis hardt på magen... Anonymkode: 78165...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå