Gå til innhold

Manneinfluensa. Hvor sympatiske klarer dere være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg sliter med å føle det minste kvekk for min mann! Han har nå vært mer eller mindre sengeliggende siden mandag. 3 ganger har jeg måtte dra til apoteket for han for ikke å snakke om handling, matlaging, gjøre alt med kidsa osv. Han stakkar drasser seg ut et par timer etter middag, men da ligger han og offer og ynker seg på sofaen. Gjør et stort nummer ut av tett nese og forklarer gjerne om sine smerter og vondter. Jeg ropte han opp for å vaske dassen på onsdag, det så ut som en 4 åring hadde driti og smurt ræva på dasslokket. (Sorry fransken) da ble han lettere fornærmet men det brydde jeg meg fint lite om. Han nyser i hendene sine og påstår det går bra, han tar jo ikke på ting....  han blir rett og slett en disgusting gris når han er syk! Ikke en gang mine egne barn er så krevende når de er syke, eeer det mulig!

En annen grunn til min ikke eksisterende sympati er fordi når jeg er syk så er det fortsatt forventet at jeg skal stå opp med ungene, lage mat, rydde etter meg og ellers må fungere som normalt. Han spør ikke en gang om det er noe han skal gjøre, dagen bare går videre som vanlig for han. Og som regel når jeg blir syk, ja huff da har jo han også følt seg uggen en stund. Aldri, ALDRI får jeg være bare syk å samle krefter, og om jeg skulle nedverdige meg til å fortelle hvordan formen er (jeg blir aldri spurt) så er det ingen forståelse, kun en utbedring om hvor dårlig han var sist han var sjuk stakkar til sammenligning. Det er ikke en jævla konkurranse eller?!

Så nå har jeg fått nok. Heretter skal jeg gjøre absolutt minimum når jeg er syk. Middag får han pent lage, omså det blir frossen pizza hver dag. Jeg tar ikke i så mye som en vaskeklut, og jeg skal sparke han ut av senga hver morgen for å ta ungene. Sove skal jeg også, uforstyrret. Hva sier dere damer, har dere empati for deres samboere når viruset tar han? Utdyp gjerne :)

Anonymkode: 2a4f0...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle du jo gjort for lenge siden! Øye for øye er det eneste som gjelder for å ta igjen og for å få menn til å forstå.. 

legg deg syk av og til også! Og la hus og heim flyte! Så skjønner han nok til slutt! 

Anonymkode: c9ba4...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...