Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Har blitt testet for allergier, kun påvist nikkel allergi. Får ikke utslett på ørene hvis jeg brukker smykker. Men hudlegen mener at utslettet skyldes nikkelallergi. Har sluttet med smykker og prøver å holde meg unna matvarer med nikkel. Utslettet er kun på armer og noen ganger klør jeg skikkelig på halsen og i fjestet. Merker at det blir veldig forverret ved stress. Fikk lysbehandling og det ble noe bedre. Har noen peiling hva annet det kan være? Anonymkode: 6527f...0b5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Du bruker ikke klokke heller? Er det nikkel i matvarer? Hvilke matvarer da? Anonymkode: de989...174
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bruker ikke klokke heller? Er det nikkel i matvarer? Hvilke matvarer da? Anonymkode: de989...174 Bruker så å si aldri klokke, kun en sjelden gang til pynt. Ja har en lang liste på matvarer men noen jeg kommer på i farta er; mørk sjokolade, salat, valnøtter, korn . Anonymkode: 6527f...0b5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruker så å si aldri klokke, kun en sjelden gang til pynt. Ja har en lang liste på matvarer men noen jeg kommer på i farta er; mørk sjokolade, salat, valnøtter, korn . Anonymkode: 6527f...0b5 Jøss, det visste jeg ikke. Du kan ikke reagere på håndsåpe, shampo, kremer, sol, vaskemidler, oppvaskmidler da? Anonymkode: de989...174
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Syfilis Anonymkode: 535d9...544 Riktig, riktig👏🏼👏🏼 Anonymkode: 6527f...0b5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #7 Skrevet 30. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss, det visste jeg ikke. Du kan ikke reagere på håndsåpe, shampo, kremer, sol, vaskemidler, oppvaskmidler da? Anonymkode: de989...174 Har tenkt på det, for det kan noen ganger bli verre etter dusj. Men har prøvd så mange dusj såper. Alt fra såpefri til apotek produkter uten at det har blitt bedre! Anonymkode: 6527f...0b5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har tenkt på det, for det kan noen ganger bli verre etter dusj. Men har prøvd så mange dusj såper. Alt fra såpefri til apotek produkter uten at det har blitt bedre! Anonymkode: 6527f...0b5 Har du prøvd oljer i stedet for såpe? Anonymkode: de989...174
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har tenkt på det, for det kan noen ganger bli verre etter dusj. Men har prøvd så mange dusj såper. Alt fra såpefri til apotek produkter uten at det har blitt bedre! Anonymkode: 6527f...0b5 Kom plutselig til å tenke på, kan det være vannet? Men da hadde du vel kanskje hatt utslett flere steder. For mange år siden så fikk jeg utslett hver gang jeg dusjet hjemme, legen sa at antageligvis så var det noe i vannet eller rensingen jeg ikke tålte.Jeg hadde da bodd der en god stund. Bestilte rensefilter som jeg satt på dusjen, og fikk aldri utslett igjen. Anonymkode: de989...174
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #10 Skrevet 31. mars 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Kom plutselig til å tenke på, kan det være vannet? Men da hadde du vel kanskje hatt utslett flere steder. For mange år siden så fikk jeg utslett hver gang jeg dusjet hjemme, legen sa at antageligvis så var det noe i vannet eller rensingen jeg ikke tålte.Jeg hadde da bodd der en god stund. Bestilte rensefilter som jeg satt på dusjen, og fikk aldri utslett igjen. Anonymkode: de989...174 Har prøvd dusjoljer, uten forbedring . Rensefilter har vi ikke, så det skal jammen prøves, takk for tips. Anonymkode: 6527f...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå