Gå til innhold

Flere her som har sex med både kvinner og menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det hadde vært gøy å høre om det er flere som meg her inne. Virker som om mange er så lite seksuelle her inne. Har få sexpartnere og gir blowjobs for å please mannen. Mens alle jeg kjenner og snakker med rundt omkring (når det er åpnet for det...) har masse sex og særlig er jenter veldig kåte og trenger myyyye sex. (Slik som jeg) 

Jeg elsker å ha mange sexpartnere og gjerne trekanter. Er så gøy, både å ha to menn med eller en ekstra kvinne. Jeg har også sex med kvinner alene. Da dominerer jeg de gjerne. (Jeg er selv kvinne). 

Mer gift så mannen min er med på mange av trekantene, men har også trekanter med faste elskere. 

Jeg blir så utrolig glad og lykkelig av å ha mye sex, skjønner ikke hvordan noen kan leve uten. 

Anonymkode: d7a2c...449

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmt! 

Anonymkode: 03a2a...623

Skrevet

Det som gjør deg glad, har du godt av, så kjør på! 

Heldigvis er vi forskjellige 😊

Anonymkode: cee06...03d

Skrevet

har sex med begge kjønn ja, men helst bare en og liker og ha en fast

Anonymkode: 9d2da...2aa

Skrevet

Jeg har hatt sex med begge kjønn, men foretrekker med kvinner. 

Anonymkode: de053...138

Skrevet

Whatever floats your boat! 

Jeg er veldig glad i sex og har et godt sexliv. Mannen og jeg er glad i å utforske og ha rå sex. Men ingen av oss ønsker å ha sex med andre - og enda sterkere på at ingen av oss ønsker at den andre har sex med andre. For oss er dette limet i vårt forhold og noe som gjør vårt forhold unikt i forhold til alle andre vi har et slags forhold med i livet. Dette ønsker vi ikke å dele med andre. 

Anonymkode: ffa7e...7a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...