Gå til innhold

Har sagt opp. Visninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte og hvor mange visninger kan eier "kreve" de neste 3 mnd?

Anonymkode: b0989...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på behovet før de klarer å få inn nye leietakere, vil jeg tro.

Anonymkode: 58100...bfa

Skrevet

Han har rett til og ha så mange visninger han ønsker

Anonymkode: bb241...d04

Skrevet

Jeg har sjekket opp med huseiernes landsforening og de sier at de har krav på visning til en viss grad som også passer overens med leietaker. Det burde reguleres i kontrakten ved inngåelse av leieforholdet. 

Hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sjekket opp med huseiernes landsforening og de sier at de har krav på visning til en viss grad som også passer overens med leietaker. Det burde reguleres i kontrakten ved inngåelse av leieforholdet. 

Hi

Regner du med at det skal bli problemer?

Anonymkode: f9d96...e35

Skrevet

Men hvis dere ikke har spesifisert det i kontrakten, må dere bli enige ved å snakke sammen. Huseier kan ha så mye visninger som trengs, men de legges selvfølgelig ikke til sen kveld, tidlig morgen, helligdager eller under selskap, hvis dere har en åpen dialog. Er du fleksibel og samarbeidsvillig, er ofte huseier det samme.

Anonymkode: 5cb1a...b15

Skrevet

Hva er problemet tenker du? 

Anonymkode: 9ac76...17c

Skrevet

Men du...huseier ønsker jo sannsynligvis ikke å holde en drøss med visninger. Det er jo ressurskrevende. Han/hun vil sikkert ha en eller to og så bestemme seg for en av interessentene :) 

Anonymkode: ae491...872

Skrevet
På 30.3.2019 den 10.39, Anonym bruker skrev:

Han har rett til og ha så mange visninger han ønsker

Anonymkode: bb241...d04

Eh, nei. Selvsagt ikke. 

Anonymkode: 99bbd...c07

Skrevet

Det er jo en grunn til at jeg sier opp. Alt har vært et problem til nå så forventer at dette også blir et år.

Hi

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo en grunn til at jeg sier opp. Alt har vært et problem til nå så forventer at dette også blir et år.

Hi

Du får være litt i forkant da. Sende huseier en melding og be om dato for visning, og si ifra at du trenger x antall dagers varsel før visning slik at du kan ha det rent og ryddig til avtalt tid. 

Anonymkode: df49e...e67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...