Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Bag, sekk, koffert..? Er vel greit å ikke ta med for mye, men blir jo litt likevel... Takk for svar! Anonymkode: b1fcd...b2b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Våre fikk beskjed om å pakke i koffert, de ble kjørt med buss til døra. 5 dager på leirskole, så pakket i stor koffert med hjul. Anonymkode: 6017e...5da
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Våre fikk beskjed om å pakke i koffert, de ble kjørt med buss til døra. 5 dager på leirskole, så pakket i stor koffert med hjul. Anonymkode: 6017e...5da Jeg liker selv koffert best. Mest oversiktlig. Lærerne har ikke sagt noe spesielt, men kan høre med noen andre foreldre... hi Anonymkode: b1fcd...b2b
TinaK 1990 Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 Min kom hjem fra leirskole på torsdag. Vil si alle pakket i stor bag. Så absolutt ingen med kofferter. Trinn med ca 55 elever. Gled deg, min sønn kom hjem fullstendig utslitt - men sååå fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, TinaK 1990 skrev: Min kom hjem fra leirskole på torsdag. Vil si alle pakket i stor bag. Så absolutt ingen med kofferter. Trinn med ca 55 elever. Gled deg, min sønn kom hjem fullstendig utslitt - men sååå fornøyd. Var bag jeg tenkte på først, og vi har ingen stor bag, så må ut og handle i dag. Så bra sønnen din er så fornøyd!! 🙂 Herlig! Håper min blir like fornøyd1 hi Anonymkode: b1fcd...b2b
TinaK 1990 Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Var bag jeg tenkte på først, og vi har ingen stor bag, så må ut og handle i dag. Så bra sønnen din er så fornøyd!! 🙂 Herlig! Håper min blir like fornøyd1 hi Anonymkode: b1fcd...b2b Han var kjempe fornøyd, kjempe sliten da han kom hjem. Fikk han i seng kl 20 den kvelden og sleit med å vekke han kl 7 dagen etter😂
skinnfilla Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 De fleste her hadde koffert og en bag i tillegg , til regntøy, støvler , sovepose osv og en liten sekk på bussen , med vann, niste feks
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, TinaK 1990 skrev: Han var kjempe fornøyd, kjempe sliten da han kom hjem. Fikk han i seng kl 20 den kvelden og sleit med å vekke han kl 7 dagen etter😂 Mindre søvn og sikkert full av masse inntrykk 🙂 Jeg har vel like mye sommerfugler i magen som min sønn... hi Anonymkode: b1fcd...b2b
amandine Skrevet 30. mars 2019 #10 Skrevet 30. mars 2019 Ingen pakker i koffert til leirskole rett og slett fordi de bor mange på samme rom og åpne kofferter tar enormt med gulvplass.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #11 Skrevet 30. mars 2019 Alle pakket i bagg pluss en dagstursekk. Jeg så ingen med koffert. Anonymkode: cdf9d...f78
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #12 Skrevet 30. mars 2019 Bag + sekk brukte dattera her..Og det bruker nok søstra når hun skal avgårde i høst 😊 Anonymkode: f09e3...1cf
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #13 Skrevet 30. mars 2019 1 time siden, amandine skrev: Ingen pakker i koffert til leirskole rett og slett fordi de bor mange på samme rom og åpne kofferter tar enormt med gulvplass. I all verden. Her krevde skolen at det ble pakket i koffert pga orden på rommene. Skolen bestemte at alle skulle ha koffert. Ingen problem med plass, og ingen gjenglemte ting. Tenk om det kanskje er forskjell fra skole til skole, og leir til leir? Anonymkode: 6017e...5da
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #15 Skrevet 30. mars 2019 Hvilket klassetrinn drar de på leirskole? Anonymkode: b497e...a07
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #16 Skrevet 30. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: I all verden. Her krevde skolen at det ble pakket i koffert pga orden på rommene. Skolen bestemte at alle skulle ha koffert. Ingen problem med plass, og ingen gjenglemte ting. Tenk om det kanskje er forskjell fra skole til skole, og leir til leir? Anonymkode: 6017e...5da Hvorfor er det mer orden med koffert enn med en bag? Anonymkode: 85126...e99
amandine Skrevet 30. mars 2019 #17 Skrevet 30. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: I all verden. Her krevde skolen at det ble pakket i koffert pga orden på rommene. Skolen bestemte at alle skulle ha koffert. Ingen problem med plass, og ingen gjenglemte ting. Tenk om det kanskje er forskjell fra skole til skole, og leir til leir? Anonymkode: 6017e...5da Ja ja så datt det ut en "her" . Ta det med ro.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #18 Skrevet 30. mars 2019 Dersom skole ikke har noen restriksjoner på hva som skal pakkes i, som jeg ser at mange skoler har, så pakker dere i det som er mest praktisk for dere. Har dere ikke bag, så pakk i koffert. De skal kanskje på turer, så en liten sekk på bussen til mat og drikke, bøker eller andre ting som er lov å ha med, som også kan brukes som dagstursekk er sikkert lurt. Anonymkode: 018dd...304
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #19 Skrevet 30. mars 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Bag, sekk, koffert..? Er vel greit å ikke ta med for mye, men blir jo litt likevel... Takk for svar! Anonymkode: b1fcd...b2b Må de gå noe med bagasjen selv? Hvis ikke så spiller det vel ikke så mye rolle, men jeg hadde nok tenkt at det mest naturlige var å pakke i bag. Vet ikke om jeg hadde kjøpt en bag bare for det formålet hvis den ikke kom til å bli brukt noe særlig igjen Anonymkode: 85126...e99
Superdolly Skrevet 30. mars 2019 #22 Skrevet 30. mars 2019 Mine pakket i en stor tursekk, fordi det var et lite stykke å gå med bagasjen på grus ved ankomst. Dette fikk vi beskjed om fra skolen på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #23 Skrevet 30. mars 2019 2 timer siden, amandine skrev: Ja ja så datt det ut en "her" . Ta det med ro. Du sier jo at INGEN pakker i koffert, som om det er en ting som er helt på jordet å foreslå. Tenker det er greit om du tar det med ro jeg. Sterke meninger om det meste trenger ikke å bety at man har rett... Anonymkode: 6017e...5da
amandine Skrevet 30. mars 2019 #24 Skrevet 30. mars 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du sier jo at INGEN pakker i koffert, som om det er en ting som er helt på jordet å foreslå. Tenker det er greit om du tar det med ro jeg. Sterke meninger om det meste trenger ikke å bety at man har rett... Anonymkode: 6017e...5da Altså, hallo. Jeg sa det manglet en "her" som i "ingen her".. der var da veldig til oppesen?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #25 Skrevet 30. mars 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det mer orden med koffert enn med en bag? Anonymkode: 85126...e99 Det trenger du vel ikke spørre om, det sier seg jo selv... Anonymkode: 42e1a...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå