Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har deres gutter vokst etter de kom i stemmeskiftet? Min 13 1/2 år gamle sønn er i tidlig stemmeskifte, er 1.62 m høy. Han er veldig lik søstera si (1.58 m ferdig utvokst) og bestefaren sin (1.68 m). Ut i fra det tror jeg ikke han blir så lang - han håper selv han blir lang😉Erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår er 11 nå, og stemmeskiftet har begynt. Han er 157 cm, og blir nok høy siden faren er høy. Jeg er 164 selv, og faren 188. 

Anonymkode: aac4c...7ad

Skrevet

Eldste vokste vel ca 10 cm tenker jeg, han vokste nok 20 cm på 1,5 år, men stemmeskiftet kom var på sitt verste midt i den perioden. Han endte på 184 cm. 

Nest eldste er 174 cm nå og ferdig med stemmeskiftet, spennende og se hvor gøy han blir. Tror ikke gav blir så lang som eldste, men litt høyere blir han nok. 

Her er pappaen lav, og jeg like høy som han, så de lange genene kommer fra min familie og de korte fra mannens. 

Guttene har vel sitt største veksthopp det året skjeggveksten kommer, men de kan jo vokse til de blir 17-18 år gamle. 

Anonymkode: c3af7...e44

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Eldste vokste vel ca 10 cm tenker jeg, han vokste nok 20 cm på 1,5 år, men stemmeskiftet kom var på sitt verste midt i den perioden. Han endte på 184 cm. 

Nest eldste er 174 cm nå og ferdig med stemmeskiftet, spennende og se hvor gøy han blir. Tror ikke gav blir så lang som eldste, men litt høyere blir han nok. 

Her er pappaen lav, og jeg like høy som han, så de lange genene kommer fra min familie og de korte fra mannens. 

Guttene har vel sitt største veksthopp det året skjeggveksten kommer, men de kan jo vokse til de blir 17-18 år gamle. 

Herregud, sorry for skrivefeil, jeg leste ikke gjennom før jeg postet 😉

Skrevet

Eldste min var nok rundt 1.65 da han konfirmerte seg i juni 2018. Jeg er 175, og på bilde er han en del lavere enn meg.

Nå - 9 mnd etter, er han 175,5. Ble målt av helsesøster på skolen denne uken.

Jeg er, som nevnt, 1.75. Faren hans var ca 1.85

Anonymkode: fc09c...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...