Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Har sett flere her inne lurer på hva de skal gjøre dersom en eks kommer med trusler og lignende. Alle sier disse jentene/damene må anmelde (selvfølgelig, det er det eneste riktige). Får også beskjed om å ta vare på meldinger, e-post og ta opp samtaler for å bruke det som bevis. Nå til mitt teite spørsmål, er det virkelig lov å ta opp en samtale dersom motparten ikke vet om det? Har alltid trodd det var ulovlig... Anonymkode: 189cb...ace
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Det er lov så lenge du selv er en del av samtalen. Anonymkode: 4b7fe...4e8
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er lov så lenge du selv er en del av samtalen. Anonymkode: 4b7fe...4e8 Ok, takk Anonymkode: 189cb...ace
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ok, takk Anonymkode: 189cb...ace Eller kanskje det er helt ulovlig? Du kan ikke stole på et svar uten kilde som du får av en anonym person. Anonymkode: 308ac...b4c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 Jeg fikk beskjed av min advokat å ikke bruke lydopptak i retten da det kunne svekke min tillit. Litt synd siden det var en del bevis der. Anonymkode: d5a60...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå