Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Når naboen over fyrer i ovnen. Det er helt grusomt å sitte i denne lukten. Hvordan i alle dager er dette mulig? Må jo være noe feil. Ovnen min er stengt helt av. Noen som har opplevd det selv? Anonymkode: ece3d...215
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Da er det meget mulig noe galt i pipen. Ring feiervesenet i kommunen og hør hva det kan komme av. Bor du et sted der det er uvær nå så kan det være det som er årsaken. Jeg kan da få litt peisovnlukt til meg pga. kastevinder ute, men det er lite. Er det mye er det en annen årsak, og da er feievesenet/brannvesenet riktig etat å kontakte for å spørre. Anonymkode: 0045c...508
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 Jeg kan lukte når naboen fyrer i ovnen. De bor litt lavere enn meg og om vinden er i rett/feil retning, så kommer det inn på soverommet mitt. Er ikke noe galt med pipen Anonymkode: 3c978...b19
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 Her bor naboen over meg. Min datter begynte å hoste, og øynene våres svir. Skal vel ikke være sånn 🤔 Anonymkode: ece3d...215
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her bor naboen over meg. Min datter begynte å hoste, og øynene våres svir. Skal vel ikke være sånn 🤔 Anonymkode: ece3d...215 Nei, så ille skal det ikke være. Ring feiervesenet over helgen. Kan være noe feil med pipen som bør sjekkes og ordnes. Anonymkode: 0045c...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå