Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Noen som har vært i arbeidskonflikt hvor man her funnet en løsning hvor en "vant". Hvordan var tiden etterpå? Jeg har vært i en arbeidskonflikt over en lengre periode, nå er den løst og jeg "vant". På mandag må man med det som utgangspunkt fortsette arbeidet, jeg gruer meg... Anonymkode: cddc7...09b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Kommer an på hva slags konflikt det er og hvordan den ble løst? Hva ble resultatet for den tapende part? Hvordan har det påvirket de andre? Hvordan ble det hele håndtert? I stillhet eller med masse snakk ande i mellom? Anonymkode: 9f84a...2e8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 Det kommer nok veldig an på konflikten og hvem som er motpart. Jeg har ingen erfaring, men ser bare for meg at selv om man vinner frem så vil man likevel tape. Tape fordi man ikke føler tillit hos arbeidsgiver eller kollega, fordi man kan føle seg uønsket eller ikke god nok. Jeg hadde nok forsøkt å bytte jobb etter en slik konflikt. Jeg håper likevel at det går bra for deg, som sagt så er det nok avhengig av flere faktorer enn de jeg kjenner til👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå