Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 hva kan man gjøre? 2-4år Anonymkode: 300f8...2f0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Vente til de blir store 👍 I mellomtiden må du selvfølgelig si at det ikke er lov å slå, oppmuntre dem til å bruke ordene sine når de blir sinte og sørge for at de får tid hver for seg, tid til å savne hverandre, og legge til rette for aktiviteter som innebærer lite krangling. Og utover det må man bare stå i det. Ikke forvent at de slutter å slå selv om du gjør "alt rett" , jeg og mine søsken slo hverandre til vi var ganske store. Vi har slutta nå i voksen alder 😄 Anonymkode: 6d591...443
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vente til de blir store 👍 I mellomtiden må du selvfølgelig si at det ikke er lov å slå, oppmuntre dem til å bruke ordene sine når de blir sinte og sørge for at de får tid hver for seg, tid til å savne hverandre, og legge til rette for aktiviteter som innebærer lite krangling. Og utover det må man bare stå i det. Ikke forvent at de slutter å slå selv om du gjør "alt rett" , jeg og mine søsken slo hverandre til vi var ganske store. Vi har slutta nå i voksen alder 😄 Anonymkode: 6d591...443 ja føler jeg har prøvd alt! Anonymkode: 300f8...2f0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 ja, dessverre har jeg ikke opplevd at det har gått over helt enda - mine er store, 17 og 12. Han på 17 vet ikke alltid hvor sterk han er og det blir ofte oppstyr når han tuller med søsteren og det blir for hardhendt. Og gjett om jeg har tatt han for det.. hun på 12 tar godt igjen også. Satser på at det brenner ut snart - utrolig irriterende at de alltid må fysisk holde på sånn. Den ene går forbi den andre, knipser på armen/ryggen etc - den andre tar igjen ,vrir armen eller det starter med en klem som utarter og den ene legger seg på den andre,som da blir klemt flat og sånn holder de på de er egentlig veldig glade i hverandre 🙂 Anonymkode: 879cb...52e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: ja, dessverre har jeg ikke opplevd at det har gått over helt enda - mine er store, 17 og 12. Han på 17 vet ikke alltid hvor sterk han er og det blir ofte oppstyr når han tuller med søsteren og det blir for hardhendt. Og gjett om jeg har tatt han for det.. hun på 12 tar godt igjen også. Satser på at det brenner ut snart - utrolig irriterende at de alltid må fysisk holde på sånn. Den ene går forbi den andre, knipser på armen/ryggen etc - den andre tar igjen ,vrir armen eller det starter med en klem som utarter og den ene legger seg på den andre,som da blir klemt flat og sånn holder de på de er egentlig veldig glade i hverandre 🙂 Anonymkode: 879cb...52e Merkelig oppførsel Anonymkode: 300f8...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå