Gå til innhold

Hvilken mobil har 8-åringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis de har mobil.

Og hva er max dere ville brukt på en mobil til et barn i den alderen?

Anonymkode: bbd74...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en Samsung til 8-årsdagen. Husker ikke hva den heter, men tror det er 4 og en sånn som ikke så lett blir ødelagt. Med polstring på sidene. 

Ville kjøpt brukt tlf om jeg skulle kjøpt den selv. 

Anonymkode: ae451...129

Skrevet

Sønnen min på snart 8 år har arvet en telefon etter meg, tror det er en Samsung S6. Den ligger mest på kjøkkenbenken hjemme, svært lite i bruk. Aldri i verden om jeg ville brukt noe særlig penger på å kjøpe en telefon til han.

Han har aldri vært opptatt av type telefon eller noe sånt, men jeg hører han stadig oftere blir spurt av jevnaldrende hva slags telefon han har.. Han skjønner jo ikke spørsmålet en gang, men det kommer jo. Om et par år krever han vel den nyeste iPhonen - ha, ha, ha.. det kommer jo ikke til å skje 🤣🙈

Anonymkode: 137ff...492

Skrevet

Hun har min gamle iPhone 5 s

brukes mest for å få ringt eller meldt oss når hun er alene hjemme. 

Og som alarm når hun må kle seg ferdig og gå til skolen , de dagene jeg begynner jobb 07.30 og mannen 07

Skrevet

9åringen fikk i en samsung A5. Før hadde han en samsung x3 men lagringsmuligheten var så dårlig og tungvint på den. 

Anonymkode: ac13d...bf7

Skrevet

iPhone 6. Fikk til jul.

Anonymkode: 169a5...1f0

Skrevet

Vi har fasttelefon (IP-telefon) 😅

Anonymkode: 147b9...11e

Skrevet

iPhone 8 

Anonymkode: 73db5...c0c

Skrevet

En Samsung Galaxy s8 som han fikk av meg når jeg kjøpte meg ny. 

Skrevet

iPhone 6s. Fikk den for å kunne ringe oss etter skoletid, men nå brukes den mye med venner. Hun har gått fra å være svært lite sosial og litt på utsiden av klassen, til å bli supersosial både ved FaceTime og ved å invitere/bli invitert hjem til mange andre barn. Tommel opp til telefon! 

Anonymkode: 43bd4...870

Skrevet

Han har en iPhone 6, som han arvet av storebror, som i sin tid arvet av meg... 

Anonymkode: 53101...c55

Skrevet

Min niåring har en IPhone SE som vi kjøpte brukt

(både jeg og far bruker telefonene våre til de går i stykker, så aldri noen mulighet å arve hos oss...)

Anonymkode: e1b82...838

Skrevet

IPhone 5s

Anonymkode: a8f06...f22

Skrevet

iPhone 7. Arvet da far fikk ny telefon på jobb i sommer. Eldste på 11 har også iPhone 7 arvet av meg, og hun yngste har en 5s. 

Vi bruker en del iPhone-funksjoner, som familiedeling, Finn venner, skjermtid mm, så det er ikke aktuelt at barna går over til android. De har ikke bedt om det heller. 

Anonymkode: 71778...c49

Skrevet

Hun fikk en iPhone 5s til jul. Bruker den ikke så mye. Jeg tør ikke la henne ta den med på skolen, da det ikke er noen som passer den for henne, og ungene stjeler som ravner. Synd, for det var igrunnen derfor vi kjøpte en til henne - altså for at hun skulle ha den til og fra skolen. 

Anonymkode: 94ecb...f1b

Skrevet

Han har arvet iphone 5s av søsteren min. Jeg og mannen har det samme og bruker dem så lenge de virker, så ikke noe å arve av oss. Hadde ikke brukt noe særlig penger på telefon til ham ennå, han hadde nok vært uten et år eller to til hvis han ikke hadde arvet den.

Men hvis jeg skulle kjøpt tror jeg kanskje jeg ville gått for en samsung som en venn av ham har. Ser batteriet holder veldig mye lenger på den, og ellers ser det ut som de stort sett gjør de samme tingene med dem. Jeg har ikke så mye greie på det da. 😛

Anonymkode: 410f6...b2b

Skrevet

Ingen telefon. 

Anonymkode: 5928d...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...